۳ نفر
۲۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
کی‌پاپ کره‌ای به تلویزیون می‌آید/ عکس

در متن استوری داوود کیم خواننده مشهور کی‌ پاپ آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید». «کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در ضبط برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «داوود کیم»، جوان تازه مسلمان کره‌ای که با دعوت برنامه تلویزیونی محفل به تهران آمده است با انتشار عکسی از خود و حامد شاکرنژاد از حضورش در این برنامه خبر داد.

در متن استوری داوود کیم آمده است: «من با او (حامد شاکرنژاد) در برنامه محفل برای ماه رمضان حضور خواهم داشت بی صبرانه منتظرش هستم گوش به زنگ باشید»

«کیم جای» خواننده پر طرفدار کره‌ای که چند سالی است، مسلمان شده است و نام خود را به «داوود کیم» تغییر داده به تهران آمده و در برنامه قرآنی «محفل» حضور پیدا کرده است. خواننده مشهور کی‌پاپ در یک مرکز اسلامی در پایتخت کره‌جنوبی مسلمان شد و فیلم آن بیش از ۲.۵ میلیون بازدید داشت.

برنامه‌ی تلویزیونی محفل محصول مشترک مرکز هنری رسانه‌ای نهضت و شبکه‌ی سوم سیما است که ماه مبارک رمضان امسال از شبکه‌ی سه و قرآن روی آنتن رسانه‌ی ملی خواهد رفت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =