عکس‌| پای مافیا به گل سردار آزمون باز شد؛ این شرم‌آور بود!

گل مردود شده سردار آزمون، ستاره ایرانی رم، واکنش‌های بسیاری را به همراه داشته است.

آزمون شب گذشته با تصمیم دانیله ده‌روسی از ابتدا در ترکیب اصلی رم در دیدار برابر برایتون در مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ اروپا به میدان رفت تا به این تیم در صعود به مرحله بعدی کمک کند.

این ستاره ایرانی که جانشین روملو لوکاکو در ترکیب جالوروسی شده بود خیلی زود جواب اعتماد سرمربی‌اش را داد و موفق شد در دقیقه 22 دروازه حریف را روی یک ضربه آکروباتیک زیبا باز کند اما داور این دیدار در کمال ناباوری این گل تماشایی را مردود اعلام کرد.

فلیکس زوایر، داور این بازی، به نشانه خطای این بازیکن در سوتش دمید و اعلام کرد که این گل مردود است و حتی کمک داور ویدیویی هم در این صحنه ورود نکرد تا حسرت آزمون و طرفداران رم از گل زیبایی که به ثمر رسیده بود باقی بماند.

این اتفاق و تصمیم بحث برانگیزی که داور این بازی گرفت واکنش بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی و هواداران و همچنین رسانه‌های بزرگی چون دیلی میل در انگلیس را هم به همراه داشت که معتقد بودند داور تصمیم درستی در این صحنه نگرفته است.

2001533

دیلی میل در این باره نوشت: «آزمون از فرصتی که در بازی برابر برایتون به دست آورده بود استفاده کرد و توانست یک گل آکروباتیک باورنکردنی به ثمر برساند اما داور بازی این گل را با تصمیمی عجیب به دلیل خطای بازی خطرناک از سوی این بازیکن رد کرد. این بازیکن 29 ساله در حال حاضر به‌صورت قرضی از بایرلورکوزن به رم پیوسته و با این که از فهرست ژوزه مورینیو در لیگ اروپا حذف شده بود اما با تصمیم ده‌روسی حالا در این فهرست قرار گرفته است.

2001623

یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در واکنش به این اتفاق در صفحه‌اش نوشت: «گل مردود شده آزمون یکی از مسخره‌ترین و شرم‌آورترین اتفاقاتی است که در زمین فوتبال دیده‌ام.»

کاربر دیگری هم با این بازیکن و عکسی که به تازگی در صفحه رم از او منتشر شده بود شوخی کرد و نوشت: «گل برگردان درست و فوق‌العاده سردار آزمون مردود شد. همه هواداران رم در روی زمین:

2001624

یکی از هواداران رم که بسیار از این اتفاق عصبانی به نظر می‌رسید اظهار داشت: «چطور این گل را از فاصله دو متری مردود اعلام کردی؟ آزمون به معنای واقعی کلمه درست عمل کرد و او به‌خاطر بازی خطرناک پس از گل شدن توپ سوت زد. این داور حتی از خیل مانسانو هم تاخیر بیشتری داشت. مافیای یوفا!»

2001625

هواداری دیگر با انتشار تصویری از این گل اشاره کرد: «عجب ضربه پایانی‌ای از آزمون! و داور این گل را مردود کرد... این یکی از بدترین اقدامات داوری در چند وقت اخیر بوده است.»

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1884525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =