سعید معروف: تصمیمی که همه را سورپرایز می‌کند

آینده سعید معروف بزرگ‌ترین معما در مورد او در سال جدید محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛شاید آنقدری که امسال نام سعید معروف مطرح شد، در زمان بازی او این اتفاق نمی‌افتاد. کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که بلافاصله بعد از استعفای بهروز عطایی نام او به عنوان یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی مطرح شد.

در گزارش ورزش سه آمده است:البته از همان اول هم معلوم بود که با توجه به قهر هواداران والیبال با مربی ایرانی، سعید معروف کار سختی برای هدایت تیم ملی خواهد داشت. با این حال در مقطعی بحث حضور سعید معروف در تیم ملی جدی‌تر از هر وقت دیگری شد و حتی محمدرضا داورزنی، رییس وقت فدراسیون والیبال تلویحا حضور او در تیم ملی را تایید کرد.

اما پایان کار داورزنی در فدراسیون والیبال همه چیز را در مورد سعید معروف تغییر داد. وحید مرادی که به عنوان سرپرست جدید فدراسیون انتخاب شده بود انگار به اندازه داورزنی تمایل به همکاری با معروف نداشت و از همان ابتدا مذاکره با مربیان خارجی را به شکل جدی‌تری دنبال کرد.

1939359

حتی در مقطعی پیشنهاد حضور به عنوان دستیار هم در تیم ملی به معروف ارائه شد که مطابق انتظار این موضوع از سوی او رد شد چرا که کاپیتان سابق تیم ملی فقط می‌خواست به عنوان نفر اول بیاید. البته مسائل دیگری هم وجود داشت که خیلی ورزشی نبود و شد راه حضور معروف در تیم ملی شد. در نهایت موریسیو پائز به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد تا پرونده حضور معروف در تیم ملی بسته شود.

اما چه کسی است که نداند، بالاخره سعید معروف هدایت تیم ملی والیبال ایران را بر عهده خواهد گرفت و فقط این موضوع به زمان مربوط می‌شود. حالا و در آستانه سال جدید یک معمای بزرگ درباره مهم‌ترین شخصیت والیبالی ایران و البته یکی از مهم ترین ها در جهان وجود دارد. اینکه معروف در سال آینده چه تصمیمی برای ادامه حرفه خود خواهد گرفت.

1939357

دو فرضیه در این باره مطرح است که هر کدام از آن ها می‌تواند غافلگیر کننده باشد. اولی این که سعید معروف به دنیای بازی برگردد. او هنوز به شکل رسمی خداحافظی نکرده و الان یکی از ایده‌هایش بازگشت به سالن به عنوان پاسور است. او در حال حاضر با چند پیشنهاد مواجه است اما هنوز به نتیجه گیری قطعی در موردش نرسیده است.

فرضیه دوم و البته جالب‌تر در مورد سعید معروف حضور او در یک تیم باشگاهی به عنوان سرمربی است. کاپیتان سابق تیم ملی از یکی دو باشگاه ایرانی نیز برای سال آینده پیشنهاد دریافت کرده و شاید اصلا او را در قامت سرمربی یک تیم لیگ برتری ببینیم.

احتمال آخر درباره اسطوره فوتبال ایران به تیم ملی مربوط می‌شود. موریسیو پائز تا بعد از لیگ ملت‌ها با تیم ملی والیبال ایران قرارداد دارد و در صورت ناکامی ایران در رسیدن به المپیک که احتمال آن هم خیلی بالاست، از تیم ملی جدا خواهد شد. آن موقع قطعا باز هم نام معروف به عنوان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی مطرح خواهد شد و شاید پروژه بلندمدت والیبال ایران با او از بعد المپیک پاریس کلید بخورد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1885941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =