آماده باش دائمی ارتش و سپاه برای حفاظت از آسمان ایران 

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال گفت: در رسیدن به  آسمان امن و نفوذناپذیر، ارتش و سپاه دوشادوش هم، با چشمانی همیشه بیدار و در بهترین سطح از آمادگی و توان رزمی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امیر سرتیپ دوم محمد صادقیان، فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال به بیان فعالیت‌ها و موفقیت‌های شاخص منطقه پدافندهوایی شمال در سال گذشته پرداخت و گفت: دعای خیر خانواده‌ها بهترین پشتوانه و رمز موفقیت در رزمایش‌ها و مأموریت‌های این نیرو از زمان شلیک موشک تا رسیدن به اهداف دشمن متخاصم است.

به گزارش ایسنا، وی موفقیت سامانه موشکی مجید و طرح عمار را از مهم‌ترین افتخارات این منطقه در سالی که گذشت عنوان و تلاش در حوزه عملیات و پوشش ۲۴هزار کیلومتر از حریم هوایی کشور را اصل کار منطقه پدافند هوایی منطقه شمال ذکر کرد و افزود: در رسیدن به آسمان امن و نفوذناپذیر، ارتش و سپاه دوشادوش هم، با چشمانی همیشه بیدار و در بهترین سطح از آمادگی و توان رزمی قرار دارند.

وی ساخت و بهره‌برداری از درمانگاه مدافعان آسمان را از دیگر افتخارات این منطقه پدافندی دانست و اظهار کرد: همه این اقدامات در راستای فرامین مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و تدابیر فرماندهی نیرو در توجه به موضوع معیشت روحیه و رفاه کارکنان و مردم است.

فرمانده منطقه پدافندهوایی شمال در پایان ایجاد فضای امن جهت آمادگی کارکنان وظیفه در پذیرش مسئولیت‌های مهم جامعه و آینده کشور را از دیگر اهداف و در راستای خوش‌بین و خوشایندسازی محیط سربازی تحت فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) عنوان کرد که به خوبی هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی شده است.

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1886636

برچسب‌ها