مهر نوشت:

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به پرونده فساد مالی اخیر از قوه قضائیه خواست تا بدون اغماض و رعایت خط قرمزها حتی در احضار نمایندگان مجلس و بازجویی از آنها این پرونده را به نتیجه برساند.
محمد رضا باهنر در خصوص پرونده فساد بانکی اخیر و همچنین احضار سه نماینده مجلس از سوی قوه قضائیه در ارتباط با این پرونده گفت: قوه قضائیه در رسیدگی به این پرونده باید قاطع، عاقلانه و بدون رعایت خط قرمزها عمل کند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در جریان این پرونده شاید برخی ابتدا احضار شده و بعد از باز جویی های مربوطه بی گناهی آنها ثابت شود.
وی همچنین خاطر نشان کرد: برخی نیز هستند که شاید از سوی قوه قضائیه احضار نشوند اما در جریان رسیدگی به این پروند و کشف اطلاعات جدید مجرم شناخته شوند.
باهنردر ادامه از قوه قضائیه خواست تا بدون اغماض و رعایت خط قرمز ها حتی در احضار نمایندگان مجلس و بازجویی از آنها این پرونده را به نتجیه رسانده و احکام صادر شده در این خصوص را به اطلاع افکار عمومی برسانند.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درپایان تصریح کرد: برای رسیدن به اینکه چه کسی در این پرونده مقصر است باید منتظر باشیم تا قوه قضائیه بعد از تنظیم دادخواست حکم نهایی خود را در خوصوص متهمین این پرونده فساد بانکی صادر کند.
4747

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 188681

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =