۶ نفر
۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹

جناب آقای صدیقی، استعفاء دهید

حمیدرضا آقابابائیان
جناب آقای صدیقی، استعفاء دهید

جناب آقای شیخ  کاظم صدیقی، حسب اعلام و اعلان شما ،صرف‌نظر از صحت و سقم جعل امضا و خیانت در امانت یا ... در خصوص انتقال ۴ هزار متری باغ درمنطقه ازگل در محدوده مناطق لاکچری و گران قیمت تهران مع الواسطه بدون اذن واراده به شما و پسران و عروس‌تان .. و امثالهم معروض می‌دارم.

اینجانب روزگاری بعنوان جوان مؤمن و معتقد تند دو آتشه ،بارها و بارها در نماز جمعه حاضر و به امامت شما اقتدا و نماز جمعه را بعنوان یک فریضه دینی ادا نموده ام. چیزی که قبل از هر بیانی معمولا "حسن مطلع" خطبه های شما بوده است . روایت امام علی(ع) در نامة ۴۷ نهج‌البلاغه اشاره آن به سه امر مهم، یعنی «تقوای الهی»، «نظم امر» و «اصلاح ذات‌البین» یا شرح نامه ۳۱ نهج البلاغه: "یَا بُنَیَّ اجْعَلْ نَفْسَکَ مِیزَاناً فِیمَا بَیْنَکَ وَ بَیْنَ غَیْرِکَ فَأَحْبِبْ لِغَیْرِکَ مَا تُحِبُّ لِنَفْسِکَ وَ اکْرَهْ لَهُ مَا تَکْرَهُ لَهَا" که می‌فرماید 'ای فرزند عزیز، نفس خویش را میزانی بین خود و بین دیگران قرار ده، پس از برای دیگران دوست بدار آنچه را که برای خودت دوست میداری، و خوش ندار برای دیگران آنچه را برای خودت خوش نداری' دائر برحسن سلوک علی اعلا در کلام و بیان و اقدام عمل بوده است که قطعا نیک می دانم شما هم به آن مؤمن و معتقد و معترف و حتما متصف می باشید.

به هر صورت انسان جایز الخطا است. مجازات خطا یا توبه و پشیمانی و استغفار از منظر شرع مقدس اسلام یا تحمیل مجازات از منظر قانون است. لیکن بالاتر از آن بر طرف نمودن آلام و تسکین دردهای درست یا غلط آحاد مردم است.که پشت سر مؤمنین و مومنات شایعه درست نموده ومی نمایند. درست یا غلط، عمدا یا سهوا، دوست یا دشمن، اجنه یا اجانب امضای شما را جعل و باغی را به شما منتقل و یا کلاهبرداری نموده اند.!! به نظر به تاسی از حدیث نبوی حَاسِبُوا أَنْفُسَکُمْ قَبْلَ أَنْ تُحَاسَبُوا وَ زِنُوا قَبْلَ أَنْ تُوزَنُوا وَ تَجَهَّزُوا لِلْعَرْضِ اَلْأَکْبَرِ ، حسب الظهار بدون لحاظ سوابق قضایی و سیاسی واجتماعی که سالها در مسند آن بعنوان ریس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ریس دادگاه انتظامی قضات...بوده اید ،شاید شایسته باشد بمانند شیخ محمد مصدق کهنمویی معاون اول قوه قضاییه که در چند روز اخیر علی الظاهر بخاطر جرائم یا تخلفات پسرانش از مقام خویش استعفاء داده و رسیدگی را به قوه قضاییه واگذار نموده. شما هم بخاطر باغ ۴یا ۴۰ یا ۴۰۰۰هزاز متری یا بهمان مبالغ تومان از مناصب خویش استعفاء و رسیدگی به حساب جاعلین امضا و خائنین به خود و پسرانتان و...را در این دنیا به عدلیه "قوه قضایبه"در آن دنیا به عدل دادار الهی واگذار نماید.

صرفنظر از هر رای که ماحصل نتیجه آن در جرم خیانت در امانت یا کلاهبرداری و.. استرداد اموال امانی به مالک باشد. باغ متنازع فیه را نیز به اموال عمومی مسترد داشته و اسناد اعاده آن را بمانند تصویر شکایت خویش جهت استحضار بد خواهان و کج اندیشان در فضای مجازی یا غیر مجاز منتشر نماید. در کنار آن خود و پسران و عروسان و...را از کلیه مناسب و ......استعفاء و خارج شوید.

شاید این اقدام و عمل محتمل شما بعد اعلام استعفای معاون اول قوه قضاییه اقدام واقعی از ناحیه پیرو حقیقی سیره نبوی و سلوک علوی در جمهوری اسلامی ایران باشد، چراغ راهی شود که دیگران هم به مانند خطبه های جگر سوز اشک آور شما به خود آورده قبل از حسابرسی قضایی به حساب خود رسیده و در منظر عقل و شرع و محکمه درونی که همانا وجدان بیدار باشد خود را محاکم نمایند و با مشتی محکم به دهن اجانب و بد خواهان نظام بزنند. که گاه و بیگاه اتهامات ناروایی را بخاطر ساخت و گسترش حوزه های علمیه چون شما و در مورد قبل تر به آقای صادق لاریجانی و...به آنها منتسب می نمایند.

راستی تکلیف شرعی نمازهای را که به امامت شما اقامه و فی الحال شرایط صداقت و امانت و...شما سلب شده را چه می کنید.چرا در خطبه برای مردم گریان و در خفا با انتقال این اموال لاکچری بنام خود و فرزندانت می‌خندیدید، ای کاش دیگر بمنظور شفاف سازی مصاحبه های ضد و نقیض نکنید که در صورت استمرار به مصداق" ...تا سیه روی شود هر که در او غش باشد " نشود

حقوقدان و کیل پایه یک دادگستری

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    1 0
    عمرا
  • IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    7 0
    زمین باغ را به کجا مسترد نمدند؟؟؟به املاک حوزه برگرداندن که آنجا هم متعلق به صدیقی هست پس هنوز در اختیار ش هست
  • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    1 9
    نویسنده بر اساس شنیده های مجازی قضاوت کرده است و با زرنگی یک اتهام سنگین را به جناب صدیقی و فرزندان و خانواده اش را نسبت میدهد و با لفاظی آن را هم اثبات می کند و ایشان را دعوت به استعفا می کند. در حالیکه طبق قانون ،بابد صبر میکرد تا جوانب موضوع مشخص شود بعد قضاوت کند یا توصیه ای مطرح کند. اینها بیشتر نشان دهنده ذهنیت منفی نویسنده است تا آیت الله صدیقی و خانواده اش.
  • علی IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    4 1
    البته باید بررسی شود سپس اعلان عمومی شود تا حقایق روشن گردد
  • س IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    3 0
    Spourmoridi@ در تویتر مربوط به قاضی سلمان پورمریدی است که اطلاعات جالبی در خصوص صدیقی در پرونده چای داده است
  • حمید قوام IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
    3 0
    پس کی با آمریکا بجنگه اگه ایشون استعفا بده