فروش عیدانه ۳ نهال گردو اصلاح شده و زودباره با تناژ بار ۱۲ تن

با خرید نهال گردوهای اصلاح شده و پیوندی، سوددهی درخت گردو در هر هکتار می تواند به بیش از 800 میلیون تومان نیز برسد.

چرا سود باغ گردو را با طلا مقایسه می کنند؟ شاید عجیب باشد که بگوییم گاهی باغ گردو می تواند سودی بالاتر از سکه و طلا داشته باشد. اما در این محتوا با یک حساب و کتاب ساده اثبات می کنیم این امر ممکن است. فرض کنید یک هکتار زمین دارید و در آن نهال گردو پیوندی می کارید. میزان باردهی گردو پیوندی در هر هکتار از 7 تا 12 تن است که ما متوسط باردهی را نیز در نظر بگیریم، باغ گردو شما حدود 9 تن بار می دهد.

هر کیلو گردو بین 150000 تا 200000 هزار تومان قیمت دارد. حالا اگر 9 تن گردو را با قیمت صد و پنجاه هزار تومان بفروشید، سودی بیشتر از یک میلیارد و حتی نزدیک به دو میلیارد خواهید داشت. از همه مهم تر؛ این سود طولانی مدت بوده و تا بیش از هفتاد سال شما می توانید یک درآمد کلان و عالی داشته باشید.

اما برای رسیدن به این سود و درآمد بی نظیر بایستی حتما تمامی پارامترهای مهم کاشت را در نظر بگیرید که اولین فاکتور مهم در بازدهی درختان گردو، خرید نهال گردو پیوندی زودبارده با باردهی تجاری است. در ادامه مطلب از نهالستان نوین گردو، به اهمیت خرید نهال گردو و سود تجاری آن می پردازیم. برای خرید و اطلاع از قیمت نهال گردو کلیک کنید.

فاکتورهای مهم در داشتن یک باغ گردو پرسود

برای رسیدن به یک باغ گردو پربازده و زودبار بایستی به چند نکته و پارامتر مهم توجه داشته باشید که در ادامه به آنها می پردازیم :

1. کاشت نهال گردو اصلاح شده

امروزه انواع نهال گردو در نهالستان های کشور وجود دارد اما یکسری از ارقام نهال گردو با توجه به اصلاحاتی که روی آنها صورت گرفته است، دارای بازدهی بالاتر و کیفیت مطلوب تری هستند. نهال گردو پیوندی از این دسته نهال ها است. در این ارقام به دلیل افزایش ژن مثبت، میزان باردهی بیشتر و مقاومت به سرما و بیماری بهتر است. ارقام پیوندی زودبارده هستند و از سال اول باردهی دارند .میزان باردهی آنها سه برابر ارقام بذری است.

بهترین نهال گردو پیوندی زودبارده با باردهی 7 تا 12 تن در هکتار

از بهترین ارقام نهال گردو زودبارده که باردهی بالا و کیفیت مطلوبی دارد می توان به ارقام زیر اشاره داشت:

  • نهال گردو چندلر پیوندی: از محبوب ترین نهال گردو زودبارده با باردهی تا 12 تن در هکتار است. این نهال از ارقام سردسیر و مقاوم به سرما است. گردویی درشت با پوست کاغذی تولید می کند.
  • نهال گردو فرنور پیوندی: از بهترین نهال های گردو مقاوم به سرما که بازدهی بالایی دارد، می توان به فرنور اشاره داشت. این نهال، گردوهای درشت با پوست نازک و مغز روشن به بار می آورد.
  • نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ برتر: از ارقام اصلاح شده پربار و زودبارده است که در شرایط ایدئال باردهی تجاری بسیار مطلوبی دارد. عمر اقتصادی بالایی داشته و گردوهای با کیفیتی تولید می کند.

2. شرایط اقلیمی منطقه کاشت نهال گردو

شرایط آب و هوایی منطقه خود را بسنجید و اگر در منطقه ای با ارتفاع بالاتر از 1000 متر از سطح دریا هستید و منطقه شما دارای اقلیم سرد است نهال گردو مقاوم به سرما را انتخاب کنید. اگر منطقه شما تابستان بسیار گرم و زمستان ملایمی دارد، نهال گردو گرمسیر مثل پکان را انتخاب کنید. آب و هوای کاشت نهال گردو اقلیم سرد و کوهستانی است.

3. خاک منطقه کاشت درخت گردو

توصیه می شود درخت گردو را در خاک مناسب طوری که شور نباشد و دارای phمناسب باشد، بکارید. بهترین خاک برای کاشت نهال گردو خاک لومی و شنی است.

4. آبیاری درخت گردو

هر چقدر آبیاری منظم تر و اصولی تر باشد، میزان باردهی و کیفیت محصولات بهتر است. آبیاری درخت گردو در سال های اول در هفته یک تا دو بار و از سال سوم هر 10 روز به آبیاری نیاز دارد.

میزان سرمایه برای احداث باغ گردو

اگر قصد احداث باغ گردو را دارید بایستی سرمایه های زیر را در نظر داشته باشید:

  • مکان احداث باغ گردو
  • خرید نهال گردو (پیوندی یا بذری)
  • نیرو انسانی برای برداشت محصولات
  • هزینه های کوددهی, هرس و...

سرمایه گذاری روی باغ گردو می تواند بهترین تصمیم یک باغدار برای رسیدن به سود و درآمد کلان باشد. بهتر است قبل از خرید نهال گردو با کارشناسان نوین گردو مشورت کنید و با توجه به شرایط اقلیمی منطقه تان بهترین نهال گردو را خریداری کنید.

سخن پایانی خرید نهال گردو از نهالستان نوین گردو

احداث باغ گردو و خرید نهال گردو پیوندی و اصلاح شده زودبارده می تواند یک سود تجاری بی نظیر را برای باغدارن و کشاورزان به همراه داشته باشد. اما زمانی یک باغدار می تواند به این درآمد بی نظیر برسد که نهال گردو پیوندی با باردهی بالا بکارد. نهالستان نوین گردو که دارای متخصصین و مهندسین کشاورزی است توانسته بهترین نهال گردو زودبازده را با باردهی تجاری و عالی تولید و روانه بازار باغداران کند.

این مرکز تمامی نهال گردو را با تضمین قیمت و کیفیت با شناسه معتبر و گارانتی اصالت عرضه می کند. خرید اینترنتی نهال جهت رفاه حال مشتریان عزیز و صرفه جویی در وقت و هزینه آنها فراهم شده است. ارسال نهال ها یک روزه و با مجوز جهاد کشاورزی است

منبع: نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت: gerdo.pro

شماره تماس کارشناسان جهت مشاوره و خرید نهال: 09121243597

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1887909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =