۰ نفر
۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
کشف تریاک در عملیات مشترک پلیس

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف ۱۵۳ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان سرهنگ سید علی میراحمدی در گفت و گو یی به تشریح جزئیات این عملیات مشترک پرداخت و اظهار داشت : با اشراف اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان سرنخ هایی از انتقال یک محموله مواد از استان کرمان به هرمزگان به دست آمد .

وی با بیان اینکه این محموله از شرق کشور وارد شده بود اضافه کرد : پلیس استان با تکمیل اطلاعات و بررسی های همه جانبه هماهنگی لازم با پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمان را برای اجرای عملیات و دستگیری سوداگران مرگ انجام داد .

سرهنگ میراحمدی با اعزام چند تیم اطلاعاتی و عملیاتی از پلیس مبارزه با مواد مخدر یکی از شهرستانهای استان کرمان به محورهای مواصلاتی اشاره و افزود : ماموران پس از برقراری ایست و کنترل با مشاهده خودرو سواری مورد نظر به راننده دستور ایست صادر کردند که با سرپیچی از فرمان پلیس متواری شد .

این مقام ارشد انتظامی از تعقیب و گریز خورو و در نهایت تیراندازی ماموران با رعایت تمامی جوانب خبر داد و تصریح کرد : سرانجام سواری سمند متوقف و راننده و سرنشین آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند .

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودرو ، ۱۵۳ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند ادامه داد : پلیس در مبارزه بی امان با قاچاق مواد مخدر تا ریشه کنی این بلای خانمانسوز ، پا پس نخواهد کشید .

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =