نماینده جنجالی مجلس یازدهم : قالیباف آدم کم تحمل و کم طاقتی است/ حتی جلوی رای دادن مرا گرفت

نماینده ردصلاحیت شده مجلس می‌گوید: قالیباف آدم کم تحمل و کم طاقتی است که بهترین مصداقش آن مواجهی بود که با موضوع شاسی بلند گیت، داشت، به این ترتیب که یک نماینده مجلس می‌گوید من در حال خروج از کمیسیون صنایع و معادن که در آن جلسه استیضاح وزیر سمت مطرح است، مشاهده کردم که در حیاط مجلس کشنده‌ها دارند شاسی بلند خالی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در آستانه نوروز سال ۱۴۰۳ احمد علیرضابیگی در گفتگوی تفصیلی با خبرگزاری خبرآنلاین به عوامل موثر ردصلاحیت خود پرداخت. این نماینده مجلس شورای اسلامی همچنین فضای مجلس شورای اسلامی را پیش‌بینی کرد.

در ادامه قسمتی از این گفتگو را می‌خوانید:

قالیباف آدم کم تحمل و کم طاقتی است که بهترین مصداقش آن مواجهه ای بود که با موضوع شاسی بلند گیت، داشت، به این ترتیب که یک نماینده مجلس می‌گوید من در حال خروج از کمیسیون صنایع و معادن که در آن جلسه استیضاح وزیر سمت مطرح است، مشاهده کردم که در حیاط مجلس دارند شاسی بلند خالی می‌کنند.

چه نسبتی به این استیضاح و آن شاسی‌بلندها وجود دارد؟ این پرسش یک پاسخ منطقی طلب می‌کند که بگویند ما بررسی می‌کنیم و به این نماینده جواب می‌دهیم که نسبتی وجود دارد یا ندارد اما به جای اینکه پاسخ دهند، با نماینده برخورد کردند، میکروفن و سامانه رأی‌اش را بستند، مصونیت پارلمانی‌اش را از بین بردند، او را به دادگاه معرفی کردند که نتیجه دادگاه یک سال حبس برای این نماینده شد که این در واقع نشانه کم‌ظرفیت و کم‌طاقت بودن قالیباف است.

بعد هم وقتی یکی از نمایندگان، (صباغیان)، به این برخورد با یک نماینده اعتراض می‌کند و می‌گوید که سامانه رأی همکار من را برای چه و با کدام اختیار قانونی بستید، چه کسی چنین اختیاری به شما داد؟ قالیباف با جسارت فراوان می‌گوید که مصوبه هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این بوده که سامانه رأی این نماینده بسته شود. در صورتی که آنها هیچ اختیار قانونی نداشتند.

17۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =