دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با حضور در محل فدراسیون ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش های ناشنوایان، علیرضا رضایی (رییس انجمن کشتی ) و حاج عیسی ساوه شمشکی (رییس انجمن اسکی) با حضور در محل فدراسیون با مصطفی نکو لعل آزاد رئیس جدید فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

نکو لعل آزاد، ضمن خیر مقدم و تبریک سال نو به مهمانان، اظهار داشت، بستر و فرهنگ سازی مناسب از ضروریات مهم توسعه کمی و کیفی ورزش ناشنوایان در جامعه دانست.

وی همچنین، بر همدلی و استفاده از حداکثر امکانات مادی و معنوی فدراسیون برای پیشبرد امور واجرای برنامه ها خصوصا تامین مالی تاکید کرد.

دیدار روسای انجمن کشتی و اسکی ناشنوایان با مصطفی نکو لعل آزاد

رضایی و شمشکی،در این دیدار ضمن تبریک سال نو و همچنین تبریک به نکو لعل آزاد و آرزوی موفقیت در سمت ریاست فدراسیون به ارائه گزارش فعالیت انجمن های کشتی و اسکی ناشنوایان در سال جدید پرداختند و گفتند: این انجمن ها تمام تلاش خود را در راستای ارتقاء این رشته ها و محوریت برنامه های خود را بر آموزش و استعدادیابی از رده های پایه قرار داده و با برپایی اردوهای ورزشی و برگزاری مسابقات مختلف به دنبال فراهم کردن زمینه های رشد ورزش ناشنوایان هستیم.

در این دیدار علیرضا بسیج سرپرست دبیری فدراسیون، زهرا داودی نائب رئیس دوم فدراسیون، مشهدی آقایی(مدیر فنی تیم های ملی کشتی ناشنوایان) و علیرضا زندی( سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان)حضور داشتند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =