توزیع ۹۳۷ بسته معیشتی بین نیازمندان عزتمند بام ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت:  از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ داوطلبان استان در برنامه نیابت و باهدف تکریم و دلجویی با ۱۴۲ نفر دیدار و دلجویی داشتند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری، علیرضا مثنوی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان چهارمحال و بختیاری گفت: از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۵ فروردین ۱۴۰۳ داوطلبان استان در برنامه نیابت و باهدف تکریم و دلجویی با ۱۴۲ نفر دیدار و دلجویی داشتند.

وی اضافه کرد: همچنین در طرح غربالگری سلامت ۹۵ نفر داوطلب در قالب ۷۶۰ نفر ساعت در ۱۰ ایستگاه نوروزی با اعتباری بالغ بر ۸۸۹/۲۰۰/۰۰۰ ریال به ۹۸۸ بهره ور ، خدمات مختلف سلامت را ارائه نمودند.

مثنوی با اشاره به شرکت ۲۵۴ نفر در قالب هزار و ۲۷۲ نفر ساعت در پویش هلال رحمت، گفت: تاکنون ۹۳۷ بسته معیشتی توزیع و ۱۶ سفره مهربانی (افطاری) گسترانده شده است.

وی بیان داشت: در طرح مرهم برای زائر ۴۱ نفر در قالب ۱۶۴ نفر ساعت با اعتباری بالغ بر ۲۷۵/۰۰۰/۰۰۰ ریال ۳۱ اقلام دارویی را به دست بیماران رساندند.

مثنوی گفت: با مشارکت ۷۳ نفر داوطلب یار امداد و نجات و ۷۶۰ نفرساعت فعالیت داوطلبی به ۱۸۳ تعداد تماس برای مشاوره پزشکی خدمت رسانی شد.

وی بیان داشت: در طرح های‌ بشر دوستی ۵۹ نفر داوطلب، کمک های مردمی را با ارزشی بالغ بر ۷۱۳ میلیون ریال در ۱۰ پایگاه جمع آوری کردند.

مثنوی ادامه داد: در مجموع ۷۷۴ نفر داوطلب در قالب ۴ هزار و ۲۸۴ نفر ساعت با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال خدمات مختلفی را به مردم در حوزه داوطلبان ارائه دادند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1888595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =