وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان گفت: با بررسی‌های انجام‌شده، وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در استان سمنان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان، امیر کرم زاده در یازدهمین جلسه خدمات سفر استان سمنان گفت: با بازدیدها و بررسی‌های انجام‌شده، خدمات‌رسانی به گردشگران، مسافران و زائران در مسیر حرم امام رضا (ع) بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام می‌شود و ارائه خدمات باکیفیت به مسافران، رضایتمندی آنها را به همراه داشته است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان افزود: در پانزده روز اخیر بیش از ۳۰۸ مورد نظارت بر تأسیسات گردشگری در استان سمنان به‌منظور ارتقاء سطح خدمات به مسافران انجام‌شده است که ۸۳ مورد از آن بازدید مشترک با بازرسان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات و بهداشت بوده است.

امیر کرم زاده بابیان اینکه تبلیغات محیطی از تأسیسات و جاذبه‌های گردشگری استان سمنان در قالب بیلبورد و بنر نصب‌شده است، افزود: از مجموع ۱۹۶ هزار و ۶۸۳ بازدید از جاذبه‌های استان،۵ هزار و ۱۵۶ مورد آن به بازدید از موزه‌ها،۴۰ هزار و ۳۱۷ مورد آن به بازدید از جاذبه‌ها طبیعی و ۱۵۱ هزار ۲۱۰ مورد از آن به جاذبه‌ها تاریخی و مذهبی مربوط است.

او گفت: با احتساب اسکان ۷۰ هزار و ۸۶۷ نفر در اقامتگاه‌های رسمی،۳۵ هزار و ۲۴۴ نفر در محل اسکان آموزش‌وپرورش و ۳۲ هزار و ۳۴۴ نفر در اقامتگاه‌های رسمی و اضطراری، بیش از ۱۳۸ هزار و ۴۵۵ نفر در استان سمنان اقامت داشته‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران استان سمنان گفت: به‌منظور کاهش تصادفات جاده‌ای در استان سمنان ۳۰۰ خودرو با چراغ‌های گردان در محورهای اصلی و پرتردد و نقاط حادثه‌خیز در استان مستقرشده‌اند.

امیر کرم زاده افزود: با توجه به جو آب و هوایی فصل بهار و هشدارهای سازمان هواشناسی، ستاد خدمات سفر استان در آمادگی کامل برای ارائه خدمات و اسکان به مسافران در شرایط نامناسب جوی است و تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =