جمهوری اسلامی استکبار جهانی را خوار و خفیف کرده است

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه، فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی را گرامی داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری؛ متن بیانیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
۱۲ فروردین ۱۳۵۸ به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، نقطه‌ی مکمل و متمم پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن بود.

ملت بزرگ ایران اسلامی با لبیک به حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) در راه شکل گیری انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، خالق یک نظام بی بدیل در جهان شدند، که امروز استکبار جهانی صهیونیسم بین الملل را خوار و خفیف کرده است.

به تعبیر امام خمینی(رحمت الله علیه)، «خداوند ‌تعالی بر ما منت نهاد و رژیم استکبار را با دست توانای خود که قدرت مستضعفین است‌ ‌در هم پیچید و ملت عظیم ما را ائمه و پیشوای ملتهای مستضعف نمود، و با برقراری‌ ‌جمهوری اسلامی، وراثت حقه را بدانان ارزانی داشت».

اینک ملت شجاع، مقاوم، بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی پاسداران جمهوری‌ ‌اسلامی هستند و در سالی که مزین به شعار «جهش تولید با مشارکت مردمی» است، تنها راه شکست تحریم و تهدیدهای دشمنان در جبهه جنگ اقتصادی نیز با حضور مردم در صحنه محقق می شود که امید است مسئولان خدوم زمینه این مشارکت را بیش از پیش فراهم سازند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و امام شهداء و روز جمهوری اسلامی و آرزوی قبولی طاعات در بهار معنویت، از مردم عزیز، ولایتمدار و بصیر نیز می خواهیم ضمن حفظ وحدت و همدلی، همچون همیشه در میدان های دفاع از انقلاب حضور یافته و یار و مددکار مسئولین در راه پیشرفت استان و کشور باشند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1889443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =