۸ نفر
۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴
معرفی هتل‌های نجف نزدیک حرم

بیشتر افراد، شهر مقدس نجف را با جاذبه‌های مذهبی که دارد، می‌شناسند. سالانه بسیاری از گردشگران به منظور زیارت از مکان‌های مقدسی همچون حرم امام علی (ع)، قبرستان وادی السلام، آرامگاه حضرت هود (ع)، آرامگاه شیخ طوسی و مسجد خضرا، مسجد هندی و... به این شهر سفر می‌کنند.

آنچه که لذت سفر را چندین برابر می‌کند، اقامت در هتل‌های باکیفیت و مناسب است. خوشبختانه در نجف عراق، به منظور میزبانی از زائران این شهر، بهترین هتل‌ها تعبیه شده است. اگر شما هم دوست دارید در یکی از بهترین هتل‌های نجف اقامت داشته باشید، بهتر است رزرو هتل خود را از طریق مجموعه فلای‌تودی انجام دهید. با رزرو هتل نجف از فلای‌تودی، نسبت به موقعیت مکانی، کیفیت خدمات و سرویس‌دهی، امکانات هتل، هزینه‌ها، دکوراسیون و... مطمئن می‌شوید. با مجموعه فلای‌تودی می‌توانید بهترین هتل نجف نزدیک حرم را با مناسب‌ترین قیمت‌ها رزرو کنید. در ادامه به معرفی هتل‌های برگزیده این شهر می‌پردازیم.

  1. Melian Hotel نجف

هتل Melian Hotel یک انتخاب عالی برای تمامی مسافرانی است که به دنبال اقامت راحت هستند. در اتاق‌های این هتل هر آنچه را که مهمانان نیاز دارند، مانند وای‌فای پرسرعت و رایگان، تلویزیون، تخت و مبلمان راحت، میز، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی و حمام و کمد لباس در اختیارشان قرار می‌گیرد. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته است و میهمانان می‌توانند با خیال راحت هر زمانی از شبانه روز کلید اتاق رزروی خود را از پذیرش تحویل بگیرند.

  1. هتل Madinat Al Noor Hotel نجف

هتل مدینة النور، هتلی 4 ستاره واقع در نجف عراق است که معمولا مسافران از آن ناراضی برنگشته‌اند. این هتل برای برگزاری انواع کنفرانس‌ها نیز مجهز شده و اتاق مخصوص به آن تعبیه شده است. اتاق‌ها با وجود آن که طراحی و چیدمان ساده‌ای دارند اما تمامی نیازهای اولیه مهمانان در اتاق‌ها قرار گرفته است.

معرفی هتل‌های نجف نزدیک حرم

با وجود رستورانی که در هتل وجود دارد، دیگر نیازی نیست برای سرو غذا به بیرون از هتل بروید. رستوران هتل، انواع غذاهای لذیذ که مطابق با سلیقه بیشتر افراد است را سرو می‌کند. در هتل مدینة النور به منظور رفاه بیشتر مهمانان خدمات و امکاناتی همچون پارکینگ رایگان، میز تنیس، ترانسفر فرودگاهی، سیستم تهویه مطبوع و... فراهم است. از برجسته‌ترین مزایای این هتل که سبب محبوبیت دوچندان آن شده، نزدیکی آن به حرم است بنابراین اگر دوست دارید، هتلی رزرو کنید که در نزدیکی حرم باشد، هتل مدینة النور را از دست ندهید.

  1. هتل قصر الدر نجف (Qasr Aldur Hotel)

هتل قصرالدر نجف را می‌توان جزء لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌هایی دانست که زائران انتخاب می‌کنند. چنانچه دوست دارید در هتلی مجلل و با امکانات عالی اقامت داشته باشید و مبحث بودجه چندان برایتان اهمیت ندارد، اقامت در هتل قصرالدر پیشنهاد می‌شود. کارمندان هتل به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی شما را راهنمایی می‌کنند و نکات مورد نیاز را به اطلاعتان می‌رسانند. اگر بخواهیم هتل را از نظر امکانات بررسی کنیم باید بگوییم این هتل 5 ستاره از نظر امکانات هیچ کم‌وکاستی ندارد و هر آنچه را که فرض کنید برای مهمانان تعبیه شده است.

جالب است بدانید که فضاهای مختلف حرم از جمله رستوران و کافی شاپ آن، چشم‌اندازی زیبا از حرم دارد که برای زائران این چشم انداز بسیار دیدنی و لذت بخش است. به صورت کلی این هتل در 100 متری حرم واقع شده و میهمانان می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به حرم مطهر برسند. با سفارش غذا از دو رستوران موجود در این هتل می‌توانید لذیذترین غذاهای نجف را امتحان کنید و از فضاهای لوکس رستوران‌ها در کنار عزیزانتان نهایت را لذت ببرید.

  1. Aghnar Hotel نجف

یکی دیگر از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر امیرالمومنین، هتل اغنار نجف است. این هتل توانسته با امکانات و سرویس‌دهی عالی خود 5 ستاره طلایی را کسب کند. زائران و میهمانان هتل می‌توانند تنها با چند دقیقه پیاده‌روی به زیارت حرم امیرالمونین بروند. اتاق‌های هتل به شکل مدرن چیدمان شده و امکاناتی همچون تخت و مبلمان راحت، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، حمام‌های شخصی و... در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد.

معرفی هتل‌های نجف نزدیک حرم

افرادی که دوست دارند از نجف برای عزیزان خود سوغاتی ببرند، می‌توانند خریدهای خود را در لابی هتل انجام دهند. در لابی چندین مغازه برای تهیه سوغاتی وجود دارد. با وجود اتاق‌های کنفرانس و جلسات، برگزاری امور تجاری و کاری نیز در هتل امکان پذیر است. جالب است بدانید که رفاه مهمانان هتل، برای کارمندان اهمیت زیادی دارد و از همین روی اتاق‌های هتل با عایق صدا طراحی شدند تا زائران بتوانند به راحتی استراحت کنند و اقامتی لذت بخش را تجربه کنند. از نظر نظافت نیز باید گفت عملکرد هتل عالی و بی‌نظیر است چرا که تمامی اتاق‌ها به صورت روزانه و رایگان تمیز و مرتب می‌شوند.

در محیط‌های مختلف هتل سعی شده، راه‌های هموار برای عبور ویلچر و سالمندان قرار گیرد تا افراد کم توان نیز بتوانند اقامتی راحت و بی‌دغدغه را تجربه کنند. در زمان رزرو هتل به این نکته توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. رزرو هتل اغنار نجف از طریق فلای‌تودی امکان پذیر است.

رزرو هتل نجف عراق از فلای‌تودی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که زائران نجف باید به آن دقت کنند، انتخاب یک هتل مناسب است. هتلی که هم از نظر موقعیت جغرافیایی مناسب باشد و هم خدمات و سرویس‌دهی مطلوبی ارائه دهد. چنانچه شما هم دوست دارید در برترین هتل‌های نجف اقامت داشته باشید، مجموعه فلای‌تودی را به شما پیشنهاد می‌دهیم. با رزرو هتل نجف عراق از فلای‌تودی، دیگر حتی نیاز نیست دغدغه هزینه‌های گزاف را داشته باشید چرا که این مجموعه با توجه به بودجه شما شایسته‌ترین موارد را معرفی خواهد کرد. خدمات این مجموعه تنها محدود به رزرو هتل‌های خارجی نیست و خدمات ویژه‌ای مانند رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی، ارائه ارزان‌ترین بلیط‌های هواپیمایی داخلی و خارجی، دریافت ویزا از کشورهای مختلف ( ویزای توریستی، تجاری و سفارت) و فروش مناسب‌ترین بلیط‌های قطار به کاربران ارائه می‌شود.

به منظور راحتی بیشتر کاربران دسترسی به خدمات هم به صورت مراجعه حضوری و هم اینترنتی امکان پذیر است. کاربران می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت و اپلیکیشن فلای‌تودی کلیه خدمات ارائه شده توسط این مجموعه را رزرو و خرید کنند.

با فلای‌تودی، بهترین‌ها را تجربه کنید

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890498

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =