روزنامه ایران در پرونده‌ای با عنوان یاران دیروز در دور تازه‌‌ای به منتقدان دولت حمله کرده است.

به گزارش خبرآنلاین در این پرونده ذیل مطلبی پیرامون داوود احمدی‌نژاد برادر رئیس جمهور و رئیس دفتر بازرسی سابق محمود احمدی نژاد که از منتقدان امروز دولت به شمار می‌رود آمده‌است:
معرفی داوود احمدی‌نژاد را می‌توان از زبان خود وی شنید: «بعد از انقلاب وارد کمیته و سپاه شدم و افتخار می‌کنم سردار سپاه هستم. در دولت نهم بعد از این که دیدم عناصر نامطلوب در دولت نفوذ پیدا کرده‌اند با وجود این که نیاز مالی نداشتم وارد مجموعه بازرسی شدم اما به من گفتند به این «آقا» کاری نداشته باش و چیزی نگو ولی من گفتم اخلاقاً و شرعاً نمی‌توانم، گفتند پس جایی در بین ما نداری و برو! ولی بعد دیدند بد شد و گفتند برو پدافند غیر‌عامل الآن هم می‌گویند چیزی درباره فلانی نگو.» برادر رئیس جمهور یکی از نخستین افرادی بود که نسبت به جریان موهوم انحرافی واکنش‌های تندی را آغاز کرد، وی را می‌توان دشمن شخص رئیس دفتر رئیس جمهور دانست، آنچنان که بسیاری وی را آغاز کننده موج تخریب‌ها می‌دانند؛ حاج‌داوود با توجه به مسئولیت‌های امنیتی‌اش این روزها بیشتر سعی می‌کند به دولت اتهامات امنیتی بزند و ظاهراً این بخش از هجوم هدفمند علیه احمدی‌نژاد بر عهده احمدی‌نژاد افتاده است. به هر حال با توجه به خیل انبوهی از اظهارات داوود احمدی‌نژاد، تنها می‌توان قسمت کوچکی از این سخنان را منتشر کرد. حمایت داوود احمدی‌نژاد از دولت را می‌توان نادر برشمرد، یکی از این حمایت‌ها در 25 مرداد 1386 رقم خورد. رئیس وقت بازرسی ویژه نهاد ریاست جمهوری با بیان این که در گذشته نامحرمان سیلی محکمی به نظام زدند، گفت: «امروز ما باید در دولت نهم تلاش کنیم پشت سر رهبری این سیلی را جبران کنیم.»
 اما ریشه مشکلات وی با مشایی به زمان‌های دورتری باز می‌گردد.
نکته جالب توجه در اکثر اتهامات داوود احمدی‌نژاد اما دروغ بودن آنها است. از اتهام خوب دانستن رژیم صهیونیستی و ادعای امام زمان بودن! تا ادعای مضحک ملاقات رئیس دفتر رئیس‌جمهور با جک استراو در سال 76، یعنی سالی که وی اصولاً هنوز وزیر امور خارجه انگلستان نشده بود! با این همه اظهارات ضد و نقیض، امروز شاید بتوان به یاد داستان هابیل و قابیل افتاد. داستانی از جنس تاریخ که عبرت‌ها در دل خود دارد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۲
    15 0
    تو این داستان هم که قابیل با بیل زد هابیل رو کشت. فقط اونموقع هابیل رییس دفتر نداشت احیاناً؟