بیش از ۱۵ میلیون تردد نوروزی در جاده‌های هرمزگان ثبت شد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان گفت: ۱۵ میلیون و ۱۳۵ هزار تردد خودرو از ابتدای طرح نوروزی، در جاده‌های این استان ثبت شده است.

به گزارش خبرآنلاین، «عباس شرفی»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان روز چهارشنبه گفت: این میزان تردد خودرویی از ۲۴ اسفند سال گذشته تا ١٣ فروردین امسال ثبت شده که نسبت به بازه زمانی مشابه سال گذشته ١٢ درصد رشد داشته است.

وی بیان کرد: در این مدت حدود ٨۴٩ هزار دستگاه خودرو وارد هرمزگان شده و ٨٠۶ هزار دستگاه خودرو نیز از این استان خارج شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان با بیان این‌که ترددهای خودرویی در جاده‌های استان توسط ٩٣ دستگاه تردد شمار آنلاین ثبت شده است، اظهار کرد: پرترددترین محورهای هرمزگان طی این مدت به ترتیب بندرعباس به بندرشهید رجایی، سیرجان به بندرعباس و بندرعباس به میناب بوده است.

شرفی از اجرای طرح پویش «چشم به راهیم» به منظور فرهنگ‌سازی، ارتقای ایمنی و کاهش سوانح جاده‌ای ایام نوروز در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: خوشبختانه با ارتقای فرهنگ رانندگی و همراهی تمام دستگاه‌های متولی در ترددهای جاده‌ای، شاهد کاهش سوانح رانندگی استان در طرح نوروزی ۱۴۰۳ هستیم که امیداست این روند تا پایان تعطیلات ادامه یابد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1890812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =