۹۲۹ نفر در ماه مبارک رمضان خون اهدا کرده‌اند

رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، هزار و ۵۴ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های مربوطه مراجعه داشته‌اند که از این تعداد، ۹۲۹ نفر موفق به اهدای خون شدند.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، پرستو جمیلی در گفتگویی با بیان اینکه شهروندان سبزواری در شب‌های قدر امسال، مشارکت فعالی در اهدای خون داشتند، اظهارکرد: برهمین اساس، ۲۸۳ اهداکننده در قالب پویش نذر خون در پایگاه انتقال خون سبزوار حضور یافتند که از این تعداد ۲۵۰ نفر مجاز به اهدای خون شدند.

وی از فعالیت ۱۶ پایگاه اهدای خون در شب‌های قدر خبرداد و گفت: شمار اهداکنندگان خون در شب های قدر سال گذشته در سبزوار ۲۱۴ نفر بود که امسال نشان از رشد هشت دهم درصدی دارد.

رئیس پایگاه انتقال خون سبزوار با بیان اینکه از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون، هزار و ۵۴ نفر برای اهدای خون به پایگاه‌های مربوطه مراجعه داشته‌اند، افزود: از این تعداد، ۹۲۹ نفر موفق به اهدای خون شدند که ۶۲.۲ درصد از اهداکنندگان خون در این مدت را اهداکنندگان مستمر تشکیل می‌دادند؛ افرادی که سالانه حداقل ۲ بار اهدای خون دارند.

جمیلی با دعوت از مردم برای اهدای خون، با توجه به نیاز به همه گروه های خونی، گفت: پایگاه‌های اهدای خون سبزوار در ماه مبارک رمضان بعد از افطار از ساعت ۲۰ آماده دریافت خون اهداکنندگان است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =