از فلسطین تا اصفهان/«شهید زاهدی» کنار فرمانده آرام گرفت

اینجا اصفهان است. هجدهم فروردین‌ماه و بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان. ساعت هشت صبح است و مردم گرداگرد میدان بزرگمهر چشم‌براه آیین تشییع و خاکسپاری یار دیرین شهید خرازی هستند. حاج علی زاهدی جوان با جلیقه نجات سبزرنگ کنار شهید خرازی بر بنری بزرگ با عنوان «مردان خدا دل به دریا می زنند» به چشم می‌ آید.

خبرآنلاین اصفهان- عاطفه علیان: «بر این سرزمین چیزی هست که شایسته زیستن است.» اینجا اصفهان است. هجدهم فروردین‌ماه و بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان. ساعت هشت صبح است و مردم گرداگرد میدان بزرگمهر چشم‌براه آیین تشییع و خاکسپاری یار دیرین شهید خرازی هستند. حاج علی زاهدی جوان با جلیقه نجات سبزرنگ کنار شهید خرازی بر بنری بزرگ با عنوان «مردان خدا دل به دریا می زنند» به چشم می‌زند. سردار سرلشگر محمد باقری، رئیس ستادکل نیروهای مسلح به جایگاه می‌رود و می‌گوید: امروز در مراسم تشییع مردی هستیم که یار شهیدان خرازی، ردانی‌پور، سلیمانی، عماد مغنیه و همه شهدای راه آزادی قدس شریف بود. رشادت‌های شهید زاهدی کم نبود و پس از ۴۳ سال مجاهدت در راه آزادی قدس شریف شهید شد.

از فلسطین تا اصفهان/«شهید زاهدی» کنار فرمانده آرام گرفت

سرلشگر باقری مقاومت مردم غزه را می‌ستاید و دو دوره عمر ننگین رژیم صهیونیستی را تشریح می‌کند و ادامه می‌دهد: دوره نخست رژیم صهیونیستی دوران فراز و اوج‌گیری بود و دوره واپسین، دوره زوال و نابودی است. صهیونیست‌ها در ۷۵ سال گذشته به بهانه کشتار مبهم هولوکاست قبله نخست مسلمانان را غصب کردند و با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و راهبرد رهبر کبیر انقلاب و شکل گیری نیروی قدس سپاه با درایت رهبر فرزانه انقلاب، مقاومت اسلامی جان تازه ای گرفت و امروزه جریانهای اصیل مقاومت همچون حزب الله و حماس روز به روز قدرتمندتر هستند.

خودکشی و خودزنی رژیم صهیونیستی

سرلشگر باقری طوفان الاقصی را عملیاتی بی نظیر و بدون نقص می‌داند که ضربه کاری به صهیونیست ها وارد کرده است و این رژیم جعلی را در باتلاقی گرفتار کرده که نه راه پس دارد نه راه پیش و همین باعث شده که صهیونیست‌ها از سر استیصال و درماندگی کنسولگری ایران در دمشق که مقر دیپلماتیک است را مورد هدف قرار دادند. به زعم سرلشگر باقری این حمله هوایی خودکشی و خودزنی رژیم صهیونیستی بود. او می‌گوید: ما شهیدان بزرگی را از دست دادیم اما به برکت خون این شهیدان زوال این رژیم سرعت خواهد گرفت.

از فلسطین تا اصفهان/«شهید زاهدی» کنار فرمانده آرام گرفت

او به مردم اصفهان اشاره می‌کند و می‌گوید: پایان این ماجرا روشن است، صهیونیست‌ها نه راه پیش دارند و نه راه پس؛ شکست رژیم جعلی اسرائیل قطعی است. آنها در بحران فرو رفته‌اند و چیزی از حیثیت و آبروی رژیم صهیونیستی باقی نمانده است. پای صهیونیست‌ها به دادگاه لاهه باز شد و آمریکا نتوانست جنایات این رژیم جعلی را وتو کند و در نهایت قطعنامه ای علیه این رژیم صادر شد و اینها به برکت خون شهدای قدس شریف است. استقامت مردم و دمیده شدن روح امام راحل در غزه بر نبردی دلالت دارد که تا آزاد شدن قدس شریف خاموشی ندارد.

از فلسطین تا اصفهان/«شهید زاهدی» کنار فرمانده آرام گرفت

سرلشگر باقری رو به مردم اصفهان این اطمینان را می‌دهد که جنایت دمشق اقدامی از سر استیصال و انفعال است و بدون پاسخ نخواهد ماند. او تاکید می‌کند که شهیدان سلیمانی و زاهدی به ما آموختند که زمان، نوع، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین می کنیم. عملیات به جای خود، به هنگام خود، با دقت و تدبیر و طرح لازم و با حداکثر آسیب رسانی به دشمن به نحوی اجرا می شود که پشیمانی دشمن را به همراه خواهد داشت و قطعا انجام خواهد گرفت.

پیکر حاج علی زاهدی بر شانه های یار دیرین شهید خرازی

سخنرانی سرلشگر باقری با مداحی تمام می‌شود. اصفهانی‌ها باز هم سنگ تمام گذاشتند. درست مثل ۲۵ آبان ۶۰ و تشییع ۳۷۰ شهید عملیات محرم. جمعیت عظیمی گرد میدان بزرگمهر جمع شده است و زن و مرد، پیر و جوان با زبانی روزه اشک ریزان راهی گلستان شهدا می‌شوند. زنان و مردانی که عکس شهید حاج علی زاهدی را در دست گرفته‌اند. علی ذوالفقاری، یکی از جانبازان قطع نخاع و از همرزمان شهید زاهدی در لشگر امام حسین (ع) به خبرنگار خبرآنلاین اصفهان می‌گوید: شهید زاهدی در دوران دفاع مقدس و در مدت کوتاهی که در لشگر ۱۴ امام حسین(ع) بودم، فرمانده ما بودند و پیام شهادت حاج علی زاهدی را در استقامت در راه دین و انقلاب تا آزادی قدس شریف تا پای جان می‌داند.

از فلسطین تا اصفهان/«شهید زاهدی» کنار فرمانده آرام گرفت

اصفهان باز هم حماسه آفرید. اما این بار پیام حماسه‌اش از دارخوین و فاو و جزیره مجنون نبود. این بار پیام اصفهان به یک میلیون و پانصد هزار اسیری است که در نوار غزه ایستادگی می‌کنند و مقاومتشان رژیم صهیونیستی را عاجز کرده است؛ درست همین جا، از سرزمینی که هنوز چیزی دارد که شایسته زیستن است؛ در مراسم تشییع حاج علی زاهدی بر روی شانه های یاران خرازی!

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1891879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =