سه امتیاز شیرین تر از گز در جیب شمس آذر

تیم فوتبال شمس آذر قزوین در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور با دو گل میزبان خود ذوب آهن اصفهان را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ دو تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و شمس آذر قزوین در چهارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۹ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت سعاد وفاپیشه به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان سعید دقیقی با دو گل ذوب آهن را شکست دادند.

در این بازی انتقامی که به نوعی تقابل همسایه های جدولی هم محسوب می‌شد حسین گودرزی دفاع چپ شمس آذر با یک سوپر گل دروازه پارسا جعفری دروازه بان ذوبی ها را گشود تا نیمه اول با حساب یک بر صفر به سود یشمی پوشان به پایان برسد.

در نیمه دوم شاهد بازی نه چندان زیبا از سوی دو تیم بودیم و دو تیم بیشتر در میانه های میدان کار را دنبال می کردند تا اینکه در دقیقه ۸۲ مجتبی فخریان تعویض طلایی دقیقی روی ریباند برای دومین بار دروازه گاندوهارو بازکرد تا حساب کار دو بر صفر شود.

شمس آذر با برد در این بازی شش امتیازی ۲۸ امتیازی شد تا با یک بازی بیشتر نسبت به آلومینیوم اراک جای ذوب آهن را در رده هشتم بگیرد.

نماینده استان قزوین همچنین با پیروزی در این دیدار توانست انتقام باخت دیدار رفت که با حساب دو بر یک به سود ذوب آهن در قزوین به اتمام رسیده بود را بگیرد.

فراز امامعلی مهاجم نوک شمس آذر تنها غایب این تیم در دیدار مقابل ذوب آهن بود.

شمس آذر در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین باید به مصاف فولاد خوزستان برود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =