لزوم تقویت تعاملات بین‌بخشی برای ارتقاء سطح خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران رضوی

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد مقدس گفت: رسالت شهرداری مشهد، ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی بوده و تحقق این مهم مستلزم همکاری و تعامل دستگاه‌های دخیل است.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، قاسم زوکی‌نژاد، معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد مقدس در دیدار با مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان خراسان رضوی، اظهارکرد: رسالت اصلی مجموعه مدیریت شهری در جهانشهر مشهدالرضا(ع)، ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و زائران است.

وی با بیان اینکه مشهد مقدس هرساله میزبان میلیون‌ها زائر و دلداده اهل بیت(ع) است، گفت: با توجه به این حجم از مسافر و زائر، به منظور خدمات‎‌رسانی مطلوب و هرچه بهتر، نیازمند همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های دخیل در این حوزه هستیم.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد مقدس افزود: با توجه به ابلاغ قانون درآمدهای پایدار و طرح‌های توسعه شهری، همچون طرح تفصیلی، عملا حوزه‌های درآمدی شهرداری محدود شده و نیازمند بازتعریف پروژه‌های درآمدی و استفاده کامل از ظرفیت‌های قانونی بالادستی جهت کسب درآمدهای لازم هستیم.

زوکی‌نژاد تصریح کرد: هماهنگی و تعامل دولت، مدیریت شهری و آستان قدس رضوی در شهر امام‌رضا(ع) قطعا اتفاقات مبارکی را رقم زد و دستاوردهای مثبتی برای زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی دارد که دغدغه مدیریت شهری است.

وی گفت: نظم‌بخشی در پرداخت سهم شهرداری‌ها و تمهید در رابطه با پرداخت مستقیم این سهم به حساب آن‌ها می‌تواند نقش کمک‌کننده‌ای در سبد اعتباری شهرداری‌ها داشته باشد.

شاکررضا مریدی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی نیز در این جلسه با بیان اینکه نگاه ما به مدیریت شهری پیش از نگاه‌های حاکمیتی، نگاه شهروندی است، اظهارکرد: معتقدیم که تمام ظرفیت‌های لازم برای همراهی با شهرداری باید فعال شود.

وی گفت: همکاری مطلوب دو مجموعه در حوزه GIS و نحوه محاسبه ضریب‌های درآمدی، نویدبخش همکاری‌های بیشتر و موثرتر است و این اداره کل آماده همکاری جدی با شهرداری مشهد به منظور ارائه خدمات مناسب به زائران و مجاوران این شهر جهانی است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1892241

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =