توجه به دانشگاه فنی و حرفه‌ای ضروری است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت : باید به دانشگاه فنی و حرفه‌ای توجه ویژه شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ،حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی در نشست با رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به پیشرفت اساتید دانشگاه، دانشجویان و جوانان، بیان داشت: از پتانسیل‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای باید استفاده شود.
وی با اشاره به این مطلب که خیلی از مشکلات با همدلی و همراهی و پیگیری قابل‌رفع است بیان داشت: می‌توان از ظرفیت خیرین در پیشرفت و حل معضلات این دانشگاه هم استفاده کرد.
مطیعی با تأکید بر اینکه جوانان در مراکز آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای مهارت را فرامی‌گیرند، اظهار داشت: توجه به این دانشگاه ضروری است.

در ادامه رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان ضمن تبریک سال جدید و آرزوی قبولی طاعات در ماه مبارک رمضان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ و همچنین برنامه‌های آتی دانشگاه بیان نمود.
وی در ادامه، با اشاره به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی افزود: رژیم جنایتکار اسرائیل در حال شکست است و روزهای آخر حیات خود را می‌گذراند و به حول و قوه الهی در سال جدید شاهد سرنگونی رژیم غاصب صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهیم بود.
علیرضا عزالدین ضمن بیان اینکه ۳۵۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان مشغول تحصیل هستند، گفت: دانشگاه فنی و حرفه‌ای دارای پتانسیل بسیاری است.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان اظهار داشت:۶۵درصد فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور جذب بازار کار می‌شوند.
عزالدین با تأکید بر اینکه دانشجویان در این دانشگاه مهارت را فرامی‌گیرند خواستار توجه بیشتر مسئولان به این دانشگاه شد.
رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان بابیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای، یکی از مراکز آموزشی و مهارتی است که نقش مهمی در حوزه اشتغال و کارآفرینی دارد، گفت : رسالت دانشگاه فنی حرفه‌ای تربیت تکنسین ماهر و کارآفرین است .
وی با اشاره به این مطلب که این دانشگاه دارای ردیف بودجه مستقل نیست عنوان کرد: کمبود اعتبارات و فرسوده بودن ساختمان‌ها و کمبود فضای آموزشی از عمده تمرین مشکلات این دانشگاه محسوب می‌شود.
علیرضا عزالدین در ادامه با قدردانی از توجه ویژه نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه سمنان در حمایت از دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان، خواستار حضور حضرت حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی در جمع دانشگاهیان شد و افزود: درخواست ما از محضر نماینده محترم ولی‌فقیه در استان این است که در این مجموعه دانشگاهی به‌صورت ماهیانه حضور یابند تا از محضر ایشان بهره‌مند باشند.
شایان‌ذکر است در این دیدار، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه نیز گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته را ارائه دادند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =