۰ نفر
۲۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰
سارقان مسلح طلاجات در میناب دستگیر شدند

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: باند سارقان مسلح طلاجات منزل در میناب منهدم و در این راستا سه متهم به هویت معلوم دستگیر شدند.

به گزارش خبرآنلاین، «سردار علی اکبر جاویدان»، فرمانده انتظامی هرمزگان روز سه‌شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه طلاجات از یک منزل در اوایل بامداد دوم فروردین امسال در میناب و متواری شدن سارقان ، بلافاصله کارآگاهان پلیس اگاهی این شهرستان برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور تیم آگاهی در محل و انجام تحقیقات و بررسی تخصصی مشخص شد که در شب سه نفر ناشناس با صورت پوشیده و مسلح به سلاح گرم وارد منزل شده و با تهدید و ارعاب در مجموع ۲۰ حلقه النگو و ۱۵ حلقه انگشتر و زنجیر و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه را به سرقت برده و متواری شدند.

وی اضافه کرد: با تلاش همه‌جانبه و بهره‌گیری از شیوه‌های پلیسی و کار اطلاعاتی انجام شده، مشخص شد فردی به هویت معلوم به انگیزه خصومت شخصی با طرح و نقشه قبلی و با همراهی ۲ نفر از دوستان خود اقدام به سرقت کرده‌اند که پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت و رصد متهمان نهایت محل تردد و اختفای آنان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضایی در ۲ عملیات ضربتی و همزمان سارقان در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار جاویدان بیان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی انجام شده، به سرقت مسلحانه طلاجات از منزل شاکی اعتراف کردند که با شناسایی و دستگیری مالخر اموال سرقتی در بازرسی از مخفیگاه وی طلاجات سرقت شده کشف و متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

لازم به ذکر است؛ هشتم فروردین‌ماه جاری نیز اعضای یک باند سه نفره سرقت طلاجات منزل که از استان دیگری وارد بندرعباس شده بودند، بعد از سرقت و هنگام خروج از هرمزگان شناسایی و دستگیر شدند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893165

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =