چرا به جای دستبند طلا از دستبندهایی با روکش طلا استفاده کنیم؟

دستبند طلا یکی از پرطرفدارترین زیورآلاتی است که افراد مورد استفاده قرار می دهند. با توجه به اینکه امکان اجرای طرح های متنوعی در ساخت دستبند وجود دارد، این اکسسوری برای تمام سلایق قابل استفاده است.

برخی افراد به دلیل قیمت دستبند طلا، ترجیح می دهند از دستبندهای شبیه به طلا استفاده کنند و هزینه کمتری برای این خرید پرداخت کنند. با ما همراه باشید تا با انواع دستبند طلا و مزایا و معایب خرید آنها آشنا شوید.

نکاتی در مورد دستبند طلا

گاهی ممکن است برای خرید هدیه دچار سردرگمی شوید و گزینه های زیادی برای انتخاب در دست نداشته باشید؛ در این مواقع خرید دستبند طلا می تواند انتخابی بسیار شیک، به یادماندنی و ارزشمند باشد. این زیورآلات در وزن و مدل های متنوعی تولید می شود. با توجه به اینکه ارزش طلا رو به افزایش است، این هدیه می تواند نشان دهنده اهمیت فرد مقابل باشد و حتی نوعی سرمایه برای فرد به شمار بیاید. تنها نکته مهم این است که قبل از خرید دستبندی از جنس طلا، با سلیقه فرد مقابل و انواع دستبندهای موجود به خوبی آشنا باشید. در این صورت می توانید بهترین مدل را انتخاب کرده و هدیه ای خاص و چشمگیر تهیه کنید.

چرا به جای دستبند طلا از دستبندهایی با روکش طلا استفاده کنیم؟

انواع مدل های دستبند طلا

معمولا دستبند طلا زنانه در طرح های مختلفی قابل اجرا بوده اما برای بانوان با ظرافت بیشتری ساخته می شود. آشنایی با مدل های این دستبند به شما کمک می کند تا طبق استایل خود یا دیگران، دستبند مناسب و هماهنگی را انتخاب کنید. انواع دستبندهای طلا عبارتند از:

دستبند زنجیری: یکی از ساده ترین مدل های دستبند که با استایل های زیادی قابل استفاده می باشد.

دستبند النگویی: این دستبند از جلوه خاصی برخوردار بوده و برخلاف دیگر مدل ها، انعطاف پذیر نیست. ظاهر این دستبند شبیه النگو بوده و با یک قفل باز و بسته می شود. دستبند النگویی قابلیت ست شدن با انواع استایل های اسپرت و مجلسی را داشته و هنگام کار کردن، مزاحمتی به وجود نمی آورد.

دستبند کاف: این دستبند بدون قفل بوده و با سایز دست شما تنظیم می شود. معمولا این مدل دستبند برای بانوان از نوع طلا و نقره و برای آقایان، از نوع چرم تولید می شود.

دستبند لینک: این مدل از جلوه بسیار زیبایی برخوردار بوده و برای دست های ظریف و استایل های متفاوت، مناسب است.

دستبند تنیس: این دستبند از الماس هایی متقارن تشکیل شده و ظاهری ظریف و بسیار شیک دارد. دستبند تنیس با انواع استایل ها از جمله نوع ورزشی قابل ست کردن است.

دستبند مروارید: ترکیب مروارید و طلا، دستبندی بسیار زیبا و چشمگیر می سازد. این نوع دستبند برای ست کردن با استایل مجلسی بسیار مناسب است.

دستبند چرم: معمولا برای ساخت این دستبند، از پلاک طلا روی چرم استفاده می کنند؛ این کار معمولا قیمت کمتری نسبت به دستبندهای تمام طلا داشته و قابل استفاده برای اکثر افراد است.

چرا به جای دستبند طلا از دستبندهایی با روکش طلا استفاده کنیم؟

مزایا و معایب خرید دستبند طلا چیست؟

مزایا:

  • نوعی سرمایه محسوب شده و قابل فروش با ارزش بالاتری خواهد بود
  • زیبایی و جلوه چشمگیری دارد
  • هدیه ای برای اکثر افراد است
  • تنوع طرح بسیار بالایی دارد
  • با گذشت زمان ارزش و زیبایی خود را از دست نمی دهد
  • ضد خش بوده و در برابر تغییر رنگ مقاوم است

معایب:

  • برای ست کردن با لباس های مختلف، به مدل های متفاوتی از آن نیاز دارید
  • در صورت گم کردن آن، سرمایه قابل توجهی را از دست می دهید
  • تمامی افراد قادر به خرید آن برای هدیه یا مصرف شخصی نیستند

خرید دستبند با روکش طلا

با وجود اینکه ارزش طلا روز به روز افزایش می یابد، برخی افراد توانایی خرید دستبند طلا زنانه یا مردانه را ندارند. از طرفی برخی افراد قصد دارند برای هر یک از استایل های خود، دستبند جداگانه ای استفاده کنند. ما به این افراد پیشنهاد می کنیم به جای خرید دستبند طلا مردانه یا زنانه، دستبندهایی با روکش ورق طلا را انتخاب کنند.

این دستبندها مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و ایجاد حساسیت داشته و جذابیت طلا را به همراه دارند؛ به گونه ای که تشخیص تفاوت آنها با دستبند طلا کار ساده ای نیست. گروه هنری دانژه، انواع دستبند مردانه و زنانه با روکش طلا 24 عیار را موجود داشته و با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند. علاوه بر این، در این مجموعه انواع اکسسوری، تابلوهای تزئینی، اکسسوری و دکوراتیو با بهترین کیفیت و بیشترین تنوع موجود است. برای مشاهده تمامی کارهای این گالری، می توانید به سایت danje24K مراجعه کنید.

سخن آخر

با وجود زیبایی و جذابیت دستبند طلا، امکان خرید چند مدل از آن برای همه افراد فراهم نیست. بهترین جایگزین برای دستبند طلا، خرید مدل هایی است که با روکش طلا پوشش دهی شده و حساسیت ایجاد نمی کنند. این دستبندها قیمت کمتری داشته و قدرت خرید افراد را افزایش می دهند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1893193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =