رفت و آمد سرمایه گذاران روسی به مازندران تقویت می شود

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به نهایی شدن مذاکرات با سرمایه گذاران روسی طی ماه آینده، گفت: رفت و آمد سرمایه گذاران روسی به مازندران تقویت می شود.

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، حجت الاسلام مجید رضا فولادی اظهار داشت: یکی از بزرگ ترین فرصت‌های منطقه آزاد مازندران، تعامل نزدیک و دو جانبه با کشور روسیه است و ما در نظر داریم با رونق و گسترش نگاه دریامحوری برای افزایش ورود و خروج گمرکی اقدام کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه روابط ایران و روسیه در سال‌های اخیر به ویژه پس از جنگ اوکراین در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: افزایش حضور تجار و سرمایه‌گذاران روسی و دیگر کشورهای همسایه به کشورمان، نشان از ظرفیت‌های عظیم و تنوع محصولات ما و فرصتی بزرگ برای رونق اقتصادی ایران است.

فولادی ادامه داد: پس از اعلام آمادگی ما برای حضور سرمایه‌گذاران فدراسیون روسیه در منطقه آزاد مازندران به ویژه بندر امیرآباد، مذاکراتی جدی با سرمایه‌گذاران روسی و دیگر کشورهای همسایه با هدف انعقاد قرارداد در حال برگزاری است.

مدیر اجرایی منطقه آزاد مازندران با اشاره به دیدار و گفت‌وگو با احمد عبدالله رئیس هیات مدیره خانه تجارت ایران - داغستان روسیه، سرگئی مالوویچ شریک خانه تجارت ایران- داغستان و حسن افروخته رئیس هلدینگ لزیر و مسئول کمپانی خانه تجاری ایران- داغستان اظهار کرد: این جلسه در محل دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد کشور در تهران برگزار شد و در استمرار و تکمیل جلسه هفته گذشته ما در بندر امیرآباد بوده است.

وی با بیان اینکه نتایج نهایی این نشست‌ها و جزئیات توافقات طی چند ماه آینده و پس از مساعد بودن نظرات کارشناسان، مشخص خواهد شد، گفت: یکی از بزرگترین فرصت‌های منطقه آزاد مازندران، تعامل نزدیک و دو جانبه با کشور روسیه است و ما در نظر داریم با رونق و گسترش نگاه دریامحوری برای افزایش ورود و خروج گمرکی اقدام کنیم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1894102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =