رییس مجلس شورای اسلامی نسبت به اقدامات عده ای برای بهره برداری سیاسی در انتخابات مجلس هشدار داد.

به گزارش خبرآنلاين، علي لاريجاني چهارشنبه شب در جمع طلاب و محققان حوزه‌هاي علميه‌ قم گفت: عده‌اي با اهداف سياسي سعي دارند تا با ملتهب كردن فضاي انتخابات مجلس به نوعي از مردم كلاهبرداري سياسي كنند.
لاريجاني با بيان اينکه كشور ما پس از پيروزي انقلاب با سرعت خوبي در حال پيمودن مسير ترقي و پيشرفت است و لازمه‌ ادامه اين امر رعايت الگوي صحيح است افزود: در اين راستا يكي از موضوعاتي كه در كشور ما مطرح است بحث اشتغال است و در اين راستا دولت اقداماتي انجام داده است تا بتواند نرخ بيكاري را در كشور كاهش دهد.
رييس مجلس شوراي اسلامي گفت: در سفري كه به يكي از شهرك‌هاي صنعتي داشته‌ام شاهد بودم كه متاسفانه بخشي از كارخانجات نيمه‌ تعطيل يا كاملا تعطيل هستند.
وي ادامه داد: با راه‌اندازي اين واحد‌ها مي‌توانيم براي جوانان اشتغال ايجاد كنيم تا بتوانند به راحتي درآمدي به منظور گذارندن زندگي روزمره خود داشته باشند.
در ادامه گزيده اي از سخنان رئيس مجلس به نقل از ايسنا مي آيد:
يكي از موضوعات ديگر بحث هدفمندي يارانه‌ها است و طبق قانوني كه مصوب شده است 50 درصد از درآمد حاصل از آن بايد به مردم پرداخت شود تا آثار تورم در بين خانواده‌ها كم شود.
 
اگر مي‌خواهيم توان كشورمان را افزايش دهيم بايد از نيروهاي انساني كشور استفاده حداكثري بكنيم تا بتوانيم توليد را در كشورمان رونق دهيم.
 
همه در پرونده مالي اخير کمک کنند
همه بايد به دادستان كل كشور كمك كنيم تا بتواند با قاطعيت و با مجرمان برخورد كند. بنابراين در جلسه سران سه قوه از رييس‌ قوه قضايه خواسته شد تا بدون در نظر گرفتن پست، مقام يا هر عنواني به شدت برخورد كند.
مسوولان ما بايد تلاش كنند كه بتوانيم مانند كشورهاي ديگر سرمايه‌هاي خارجي را جذب كنيم تا بتوانيم توليد كارخانه‌ها و صنايع را افزايش داد و سطح صادرات را بالا ببريم.
 
نظريه مضحك و نوعي جنون سياسي
كارشناسان غربي در نظريه‌ مدعي بودند كه بيداري اسلامي در منطقه از همان شيطنت‌هاي آمريكا است ولي اگر با دقت به اين موضوع نگاه شود مي‌توان گفت كه اين نظريه مضحك و نوعي جنون سياسي است بنابراين بايد كشورها تمام تلاش خود را براي خنثي‌سازي توطئه آمريكا در كشورهاي‌شان داشته باشند.
 
 
 آمريكا بايد پاسخگوي ورود هواپيماي جاسوسي خود به داخل مرز‌هاي ايران باشد.
 
33 سال از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران مي‌گذرد و در اين مدت كشورمان شاهد حوادث گوناگوني بوده و شرايط مختلفي را تجربه كرده است.
 
در اين مدت در آمريكا و اروپا تغييرات زيادي به‌وجود آمده است از جمله مي‌توان به تشكيل و فعاليت‌ جنبش ضدسرمايه‌داري وال استريت در آمريكا اشاره كرد كه خواستار اصلاح نظام اقتصادي كشور خود هستند.
 
كارشناسان غربي به‌خصوص آمريكا بر اين باورندكه پس از اين حوادث يك نوع آگاهي سياسي و اجتماعي در بين مردم آمريكا ايجاد شده و اين موضوع باعث شده است كه مردم خواستار تحولات اساسي در تمام بخش‌هاي اجرايي كشور خود باشند.
 
بحران مالي آمريكا باعث شده تا مردم در تامين امرار و معاش خود دچار مشكل شوند به طوري كه طبق آخرين آمار بدهي‌هاي آمريكا به بيش از 14 هزار ميليارد دلار رسيده و اين نشان دهنده شرايط و خيم اقتصادي آمريكا است.
 
اوباما و وزير خارجه‌اش در اظهار نظر جديدي خواستار بازپس‌گيري هواپيماي متجاوز خود به ايران شدند. آن‌ها بايد به جاي آن كه اين صحبت‌هاي مضحك را مطرح كنند به ملت ايران پاسخگو باشند.
 
دشمني انگليس با ما و تقاضاي استفاده از سرويس‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي
اقدام مجلس شوراي اسلامي در قطع روابط با كشور انگلستان يك امري مهم و ضروري بود چون ما در اين سال‌ها شاهد سياست‌هاي خصمانه اين كشور در مقابل مواضع ايران و در موضوعات هسته‌يي بوديم.
 
انگلستان چطور انتظار دارد در حالي كه با ما دشمن است از ما تقاضاي استفاده از سرويس‌هاي فرهنگي، سياسي و اجتماعي كند و اين خود مي‌تواند تناقضي در رفتار‌هاي آنان باشد.
اقدامات تحريك‌آميزي هم‌چون حمله به سفارت انگلستان
دانشجويان ما نبايد به اقدامات تحريك‌آميزي هم‌چون حمله به سفارت انگلستان اقدام كنند زيرا موجب مي شود كه كشوري هم‌چون انگلستان دست به ماجراجويي‌هاي جديدي بزند.

/2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =