۰ نفر
۲۴ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۵

العالم نوشت:

شاهزاده عبدالعزیز بن فهد وزیر مشاور دولت عربستان در شبکه اجتماعی تویتر اعلام کرد که نسخه فارسی زبان شبکه "وصال" بزودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

عبدالعزیز در گفتگو با محمد العریفی روحانی جنجال برانگیز عربستانی گفت : شبکه فارسی زبان وصال امروز فعالیت خود را آغاز می کند .
عربستان قبلا نیز نسخه فارسی زبان شبکه العربیه را راه اندازی کرده بود و هم اکنون با راه اندازی شبکه فارسی زبان وصال که رویکردی کاملا ضد شیعی دارد می خواهد کار خود را تکمیل کند.
شاهزاده عبدالعزیز یکی از مالکین اصلی گروه شبکه های mbc است .
گروه شبکه های mbc شامل شبکه العربیه و بسیاری از شبکه های پخش کننده سریال ها و  فیلم های عربی و خارجی است .
این نخستین بار است که شاهزاده عربستانی صاحب منصبی از راه اندازی شبکه ای ضد شیعی حمایت می کند .
به اعتقاد تحلیلگران ؛ شبکه وصال فعالیت خود را برای اختلاف افکنی میان شیعیان و اهل تسنن خصوصا پس از آغاز جنبش های مردمی در بحرین و سوریه افزایش داده است.
51261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    2 2
    شبکه فارسی زبان وصال مدتهاست کار می کند جالب است این شبکه یک نفر دارد به نام دکتر ملازاده که خودش ضد تبلیغ برای شبکه وصال است.
  • بدون نام IR ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
    7 3
    اگر ما خودمان در برنامه هاي ماهواره به سني ها و ابوبكر و عمر وعثمان مثل اقاي آخوند دانشمند توهين نكنيم انها هم نمي كننند . اكر اين عمل بد است . پس چرا ما خودمان ميكنيم ؟
    • هموطن IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
      2 3
      اقای بدون نام مطمئن باش اونا دلشون برای عثمان وابوبکر نمیسوزه اینها همش بهانه است انها از این میترسند که عدالت امام علی وپیامبر بخواهد در سرزمین عربستان اجرابشه وال سعود از خوشی محروم بشن همانطور که اجداد اونها یعنی طلحه وزبیر ناخشنود بودند
  • بدون نام IR ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    1 1
    اگر تاریخ ال سعود وال وهاب را بخوانید متوجه میشوید که اینها قرارداد بستند مبنی بر این که حکومت مذهبی در عربستان از ان وهابیت وحکومت سیاسی از ان ال سعود باشد بنابراین الان جنگ بین وهابیت واهل سنت در عربستان به نفع وهابیت داره تمام میشه اگر به سفر حج برید متوجه میشوید که اهل سنت هیچ کاره هستند
  • بدون نام IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    1 2
    شبکه وصال با مجری خود فروخته ایرانی اهل شهر سرباز استان زاهدان جناب ملا زاده وهابی داره اجرا میشه کسی که اهل بصیرت باشه فورا متوجه میشه که این اقا فقط روی مسایل حاشیه ای شیعه مانور میده مثل قمه زدن ونوحه خوندن بعضی مداحان و....
  • بدون نام IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۶
    1 2
    ال سعود از دین ودینداری داره به نفع دنیای خودشون استفاده میکنند خادمین حرمین شریفین فقط ظاهر سازی است