واکاوی فضای سبز شهرکرد مورد توجه قرار گیرد

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد گفت: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته‌ شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهرکرد، یوسف صادقی در نطق پیش از دستور دویست شصت‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد اظهار کرد: بهتر است که برای کاشت درخت در ورودی شهر هزینه بیشتری انجام گیرد و درختان حداقل ده ساله کاشته شود که تا دو الی سه سال بعد از کاشته ثمر آن دیده شود، اما تاکنون توجهی به این پیشنهاد نشده است.

وی افزود: طرح جامع، درمانگاه در خیابان رازی، کمربندی و ساماندهی ورودی شهر موضوعات مهمی هستند که باید در تمام جلسات استانداری و مدیران دولتی پیگیری شود.

رئیس کمیسیون خدمات‌شهری، فضای‌سبز و بهداشت‌عمومی شورای اسلامی شهرکرد، اضافه کرد: فعالیت در خصوص بازارچه‌ها آغاز شده و می‌تواند در ایجاد تعادل قیمت میوه در شهرکرد شود.

صادقی با اشاره به محقق شدن نشاط اجتماعی به صورت پراکنده در کارهای فرهنگی، بیان کرد: با توجه به فرهنگ بختیاری و تجمیع اقوام در استان همچنین آب و هوا مناسب و پتانسیل‌های موجود موقعیت جذب گردشگری در شهرکرد فراهم است.

وی ادامه داد: از فضای سبز و پارک‌های منطقه غرب، محله منظریه، پارک لاله، پارک ملت و بخش الحاقی غافل شدیم که امید است به زودی آماده‌سازی و تعاملی برای ورزش‌های همگانی ایجاد شود.

عضو شورای اسلامی شهرکرد تصریح کرد: واکاری و بازیابی فضای سبز از دست رفته شهرکرد موضوع مهمی است که باید به آن توجه شود و اگر نمی‌شود فضای سبز را توسعه داد حداقل واکاوی آن صورت پذیرد.

صادقی عنوان کرد: مدیریت‌شهری نسبت به سال‌های گذشته رضایت نسبی کسب کرده است، اما مصوبات و دغدغه‌های اعضای شورا نسبت به پروژه‌ها نیز باید انجام شود؛ البته که برآورده شدن برخی مصوبه‌ها در حد آرزو هستند.

وی ادامه داد: پروژه کمربندی ۱۵ خرداد، جاده نمایشگاه، بحث انتقال پساب، پمپاژ و تصفیه ثانویه آب فضای سبز و برج‌های دوقلو خط قرمزهای شورای شهر است این موارد به سمع و نظر شهردار نیز رسیده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =