بخش تولید در کانون توجه دولت سیزدهم است

نماینده ویژه وزیر و رییس شورای تحول و پیشرفت وزارت صنعت، معدن و تجارت برخی مشکلات فراروی تولید به ویژه ناترازی انرژی در کشور را یادآور شد و گفت: دولت سیزدهم در این شرایط هم اهتمام ویژه ای به تولید و حمایت سرمایه گذاری بخش خصوصی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان ، علی گلشنی در نشست با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و کارآفرینان استان سمنان در سالن اجتماعات شهرک صنعتی دامغان، افزود: ناترازی انرژی مشکل ملی است که برای رفع آن جلسات متعدد توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت و دولت مردمی آیت الله رییسی تشکیل شده است و بازگشت به تولید واحدهای راکد گواه بر این پیگیری ها است.

وی بر تشکیل نشست‌های مستمر و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان تاکید کرد و گفت: فضای ناامیدی را باید کنار گذاشت.

او گفت: با امید، تلاش و وحدت بین مسوولان می‌توان مشکلات را رفع کرد و در این زمینه باید مدیران توانمند و تحول‌گرا را کمک کرد تا رشد هر چه بیشتر استان در زمینه‌های صنعت و معدن رقم بخورد.

این مسوول، جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را اولویت های مجموعه صنعت، معدن و تجارت و شرکت شهرک های صنعتی دانست و ادامه داد: مهمتر از سرمایه‌گذار جدید، توجه به سرمایه‌گذاران موجود است، چرا که در حال تولید هستند و مشکلات آنها باید از طریق استان و شهرستان بررسی و برای رفع آنها چاره اندیشی شود.

وی بیان کرد: مشکلات زیرساختی توسط سرمایه‌گذاران استان سمنان مطرح شد که نیازمند توجه بیشتر است. انتظار داریم سرمایه گذاران در کنار مشکلات متعدد واحد تولیدی خود، با نامه‌نگاری ها مشکلات را پیگیری کنند تا هر چه زودتر در جهت رفع آن اقدام و توجه شود.

نماینده ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت وجود کارخانه های بزرگ در استان سمنان را نشان ظرفیت و توانمندی بالا دانست و افزود: بدون شک این واحدهای تولیدی با وجود انسان‌های بزرگ و باانگیزه ایجاد شده و مدیریت می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =