ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکن ملی در شهرک مهرگان/ بخشی از واحدها ماه آینده تحویل می‌شود

فرماندار شهرستان مشهد گفت: ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در مهرگان در دستور کار است که بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل اعضا می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، محسن داوری فرماندار شهرستان مشهد در حاشیه بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن مهرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساخت ۲۵۰۰ واحد مسکونی در حوزه مسکن ملی در مهرگان در دستور کار است که بخشی تا پایان اردیبهشت‌ماه و بقیه تا پایان سال تحویل اعضا می‌شود.

وی افزود: قرعه‌کشی انجام شده و صاحبان مشخص است که تا پایان سال تحویل داده خواهد شد.موضوع فاضلاب مهرگان نیز در دستور کار قرار دارد و در حال اجرا است. در حال انجام زیرسازی‌ها هستیم.

داوری ادامه داد: مشکل نانوایی در مهرگان حل شده است. در زمینه مدرسه به نتیجه مطلوب نرسیدیم، اما ادامه می‌دهیم تا مشکل مرتفع شود. در حال حاضر دو مدرسه در حال ساخت است. از بعد خدماتی پیش‌بینی‌های خوبی برای مهرگان شده که انجام می‌شود.

فرماندار مشهد در خصوص بیمارستان ۵۴۰ تخت‌خوابی حاشیه شهر عنوان کرد: بیمارستان مربوط به حوزه سفر ریاست‌جمهوری بوده و در حال انجام است. در فاز اول اورژانس افتتاح خواهد شد. رشد بیمارستان براساس برنامه است و مشکلی وجود ندارد. منابع باید تحقق پیدا کند که در تلاش هستیم، راه‌هایی پیدا شده که مشکل منابع حل خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =