۵۱۵مسکن به مددجویان کمیته امداد قزوین واگذار شد

همزمان با سراسر کشور در شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن تعداد ۵۱۵مسکن مددجویی به خانواده‌های ولی نعمت تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ ناصر ظاهری، مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهار کرد: همزمان با سراسر کشور و با حضور ریاست محترم جمهور و به صورت ویدئوکنفرانس در استانها در شانزدهمین جلسه شواری عالی مسکن آیین واگذاری مسکن مددجویی برگزار شد .

ظاهری ادامه داد: در کل کشور تعداد ۳۳ هزار مسکن مددجویی به خانواده های ولی نعمت واگذار گردید که سهم استان قزوین ۵۱۵ واحد بود .

وی افزود: کمیته امداد استان قزوین به ازای هر واحد مسکونی مبلغ یکصد تا ۱۵۰ میلیون تومان به صورت بلا عوض در اختیار این خانواده ها قرار داده است و مبلغ ۱۵۰ میلیون تومان دیگر نیز به صورت وام توسط بانکهای عامل و مبلغ ۵۰ میلیون دیگر نیز توسط صندوق امداد ولایت جهت تکمیل این واحدها به مددجویان پرداخت شده است .

ظاهری عنوان کرد: این واحدها به طور متوسط دارای متراژ ۵۵ متر می باشد و به طور میانگین برای هر واحد مسکونی ۳۰۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است .

ظاهری اظهار کرد: این واحدهای مسکونی از محل تفاهنامه با سپاه ، بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن ساخته و تحویل مددجویان شده است .

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در بخش پایانی سخنان خود اشاره کرد: تمامی این واحدها به صورت مهندسی ساز و نقشه های آن توسط مهندسان بنیاد مسکن و سازمان نظام مهندسی تهیه و مورد نظارت دقیق ساخت قرار گرفته است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1895907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =