محدودیت‌های ترافیکی «روز ارتش» در اصفهان اعلام شد

رئیس پلیس راهور اصفهان محدودیت‌های ترافیکی و ممنوعیت توقف خودروها در مراسم رژه نیروهای مسلح به‌مناسبت «روز ارتش» در کلانشهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش خبرآنلاین از اصفهان، سرهنگ علی اصغر زارع اظهار کرد: این تدابیر با هدف هرچه بهتر برگزار شدن مراسم رژه نیروهای مسلح و اطلاع عموم شهروندان برای تردد نکردن در مسیرهای ممنوع اعمال می‌شود.

وی افزود: توقف هر نوع وسیله نقلیه در مسیر خیابان‌های فرایبورگ و فیض، ضلع شمالی و جنوبی خیابان آزادگان و دور تا دور میدان بسیج از ساعت یک بامداد ۲۹ فروردین تا پایان مراسم ممنوع است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی اصفهان گفت: همچنین تردد هرگونه وسیله نقلیه از تقاطع‌های «آزادی- فرایبورگ»، «شیخ صدوق- سعادت آباد»، «فرایبورگ-سعادت آباد»، خیابان‌های فیض و آیت الله حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج و گلستان شهدا و همچنین همه خروجی‌های بزرگراه شهید همت و میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا از ساعت ۶ صبح فردا تا پایان مراسم ممنوع است.

وی به شهروندان توصیه کرد که برای رفاه حال خود و سایر افراد و در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مراسم از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =