عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی گفت: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود و ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، از این بابت باید به مردم تبریک گفت.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، امیر سرتیپ رضا آذریان در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی با بیان اینکه هرگونه حرکتی در مرزهای جمهوری اسلامی ایران بخواهد رخ دهد، دشمن مطمئن باشد نقشه آن‌ها قبل از اقدام از بین خواهد رفت، اظهارکرد: عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود و ضربه بسیار سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد کرد، از این بابت باید به مردم تبریک گفت.

وی گفت: ارتش در قبل از انقلاب مومن، متعهد و در کنار مردم بودند و انقلاب را به پیروزی رساند و بعد از پیروزی انقلاب هم در دفاع مقدس و دیگر صحنه های مختلف در کنار مردم حضور داشته و نقش آفرین بوده است.

فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نیروی زمینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات اسفندماه پارسال افزود: نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات یک بار دیگر ولایت مداری خود را در عرصه سیاسی نشان دادند و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را ثابت کردند.

وی ادامه داد: امروز یگان‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار سایر نیروها با تجهیزات مدرن بومی، دورتر از مرزها را با اشراف اطلاعاتی رصد می کنند و همه تحرکات را زیر نظر دارند.

امیر آذریان گفت: امروز بر اساس دستورات سلسله مراتب به ویژه ستاد کل نیروهای مسلح و با پشتیبانی استاندار انسداد مرز که یک مسئله اصلی در منطقه شمال شرق و استان خراسان رضوی بود، آغاز شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896384

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =