عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود

استاندار خراسان رضوی گفت: عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود و این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، یعقوبعلی نظری در آیین رژه نیروهای مسلح خراسان رضوی به مناسبت روز ارتش (۲۹ فروردین ماه) افزود: اتکای صهیونیستها به پشتیبانی آمریکا نباشد، آنها خودشان هم می‌دانند که اگر از روی بی‌عقلی و روحیه شرارت دست به اقدامی بزنند پاسخ سختی از نیروهای مسلح ما دریافت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: نگرش‌های معنوی و اهداف ویژه، نیروهای مسلح ما را بین همه نیروهای مسلح جهان دارای جایگاه ویژه نموده است که جای تبریک به نیروهای مسلح و مردم دارد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه عملیات وعده صادق گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود، افزود: این عملیات مقابله حساب نمی شود، بلکه یک تنبیه کوچک برای این رژیم جعلی بود.

به گفته وی، نظام مقدس اراده کند با مدیریت رهبر معظم انقلاب، بدیهی است که این قدرت به صحنه می‌آید و تعیین کننده خواهد بود و افزود: اقتدار نیروهای مسلح و مردمی بودن آن در جمهوری اسلامی باعث افتخار است و دوست و دشمن بر این اقتدار تردید ندارند.

نظری گفت: امروز رژیم جعلی و غاصب اسرائیل در مواجهه با حماس و مردم غزه نمی‌داند چه کند و در این باتلاق گیر کرده است و در مقابل قدرت نظام اسلامی و تصمیم نظام اسلامی و اراده این نظام هم دچار چالش است. آنها از قوت و قدرت این کشور و این نظام مطلع هستند.

وی بیان کرد: کسانی که وابسته به تفکر و اندیشه انقلاب اسلامی بوده در سراسر جهان آماده هستند. رژیم صهیونیستی اگر شرارتی بخواهد انجام دهد حتماً برخورد بسیار شدیدتری و دقیق‌تری و مخربتری انجام خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه آن‌ها بسیار آسیب‌پذیر هستند، افزود: رژیم جعلی اسرائیل آنچه که این رژیم همیشه در دست داشت به ظاهر قدرت نظامی او بود اما با عملیات وعده صادق و همچنین طوفان الاقصی آن هم فرو ریخت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: همه در تلاش هستیم که مشکلات را کمتر کنیم و بدیهی است که در فضای اتحاد و انسجام این کار محقق خواهد شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1896390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =