ایرنا نوشت:

رییس جمهور در همایش ملی دورکاری در نظام اداری حضور یافت. این همایش ملی به منظور بررسی چالش های پیش روی موضوع دورکاری و همچنین ارایه راهکارها و کمک به تحقق اجرای آن در حال برگزاری است.

'لطف الله فروزنده' معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهوری، 'عبدالرضا شیخ الاسلامی' وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، 'رضا تقی پور' وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و 'مسعود زریبافان' معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران از دیگر مسوولان ارشد شرکت کننده در این همایش هستند.

در ابتدای این همایش، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی به بیان اهمیت و ضرورت اجرای دورکاری و مسایل مربوط به آن پرداختند.
2917

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نا شناس IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    2 0
    خدا به همه اونهایی که این آیین نامه رو اجرایی کردن -مخصوصا رییس جمهورمون -خیر بده... خدا به دست اندرکاران اداره من هم اگه میدونه و موافقه خیر بده - با من که حداقل 6 ماهه درخواست دادم-با وجود یک فرزند با بیماری خاص -زیر 6 سال-و یک نوزاد هنوز موافقت نکرده.داد دلم رو به کی بگم خدا دارم دیوونه میشم بچه ام رو پیش مادر بیمارم میذارم و میام اینجا کار میکنم... معاون اداری مالی مون فکر میکنه اگه با دورکاریم موافقت کنه استغفراالله باید از جیبش مایه بذاره. دل نفرین ندارم... خدا بهش خیر بده.به بچه منم شفا....
  • بدون نام IR ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
    0 0
    يه فكري هم به حال ما بكنيد كه از7تا4سركاريم وفرزندكوچا داريم