محسن یحیوی نپیوستن جبهه پایداری به جبهه اصولگرایان را باعث ریزش آرای اصولگرایان ندانست.

عضو جامعه اسلامی مهندسین به عنوان یک از اعضای جبهه متحد در واکنش به اظهارات روانبخش عضو جامعه پایداری مبنی بر نپیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان به خبرآنلاین گفت: نپیوستن جبهه پایداری، تصمیم جدیدی نیست. زیرا از ابتدای حضور در صحنه، این جبهه همواره تصمیمات خود را به صورت جداگانه اتخاذ می کرد و مرتب بهانه می آورد تا به جبهه متحد نپیوندد .
وی در ادامه افزود: از بهانه تراشی های متعدد اعضای این جبهه، با قاطعیت پیش بینی می شد که این افراد ساز مخالف خواهند زد و با کلیت اصولگرایان در جبهه متحد قرار نخواهند گرفت.
یحیوی تصریح کرد: نپیوستن جبهه پایداری به جبهه متحد خدشه ای به اتحاد موجود بین اصولگرایان وارد نمی کند و اتفاق خاصی رخ نخواهد داد. زیرا این جبهه افراد کمی را تحت پوشش قرار می دهد و در برابر تمام افراد شاخص در جبهه اصولگرایان قرار دارند. البته اگر این بستر فراهم می شد تا تنها یک لیست ارائه شود، به طور قطع بهتر بود.

عضو جامعه اسلامی مهندسین اظهار داشت: به هرحال در بین سیاستمدارانی که می خواهند وارد عرصه سیاست شوند، دیدگاه های متفاوتی در مورد اداره کشور وجود دارد. اما مهم این است که تنها دغدغه افراد حفظ نظام باشد و در نهایت نظام از این انتخابات سر بلند بیرون بیاید تا مجلس به دست افراد لایق و توانمند سپرده شود .

/29214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 189927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =