غفوری‌فرد با بیان اینکه اصلاح‌طلبان هنوز در مورد نحوه حضور در انتخابات به جمع‌بندی نرسیده‌اند، گفت: آنگونه که با مهندس عارف صحبت کردم تمایلی به ثبت‌نام و کاندیداتوری در انتخابات ندارد.

حسن غفوری‌فرد نماینده مردم تهران و عضو فراکسیون اصولگرایان در گفت‌وگو با خبر‌آنلاین در پاسخ به اینکه ارزیابی‌اش از حضور اصلاح‌طلبان با توجه به بیانیه‌ شورای هماهنگی جبهه اصلاحات چیست، اظهار داشت: مجموعه اصلاح‌طلبان هنوز به جمع‌بندی نرسیده‌اند و بعید هم می‌دانم اجماع کنند چراکه بخشی از آنها تصمیم به حضور در انتخابات دارند و به احتمال زیاد به طور مستقل در انتخابات شرکت می‌کنند ، اما در زمان انتخابات شعار‌های اصلاح‌طلبانه خواهند داد.
غفوری‌فرد در پاسخ به اینکه آیا باید منتظر حضور چهره‌های شهیر اصلاح‌طلب که طی ماه‌های گذشته از آنها نام برده شده باشد باشیم، تصریح کرد: آنطور که با آقای عارف صحبت کردم خودش می‌گفت تمایلی به حضور در انتخابات ندارد محسن هاشمی را هم بعید می‌دانم در عرصه انتخابات حضور یابد.
نماینده مردم تهران در بخش دیگر از این گفت‌وگو با اشاره به لیست مستقل جبهه پایداری در انتخابات پیش‌بینی کرد که لیست انتخابی این جریان در دو سوم موارد با لیست جبهه متحد مشترک باشد.
وی با بیان اینکه هنوز در میان این مجموعه بحث‌هایی وجود دارد و برخی از اعضای آن معتقدند در همه استان‌ها باید لیست مستقل بدهند،افزود: ولی نظریه قالب، ارائه لیست مشترک از سوی این تشکل سیاسی است.
وی در پاسخ به اینکه بالا آمدن برخی چهره‌های در صورت وجود لیست مشترک را باید به اسم کدام تشکل سیاسی ثبت کرد، اظهار داشت: بالاخره مواضع جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان نزدیک است و نقاط اشتراک زیادی بین آنها وجود دارد. بنابراین اگر شرایطی پیش بیاید که اصل انقلاب در خطر باشد آنها با اصولگرایان دریک جبهه قرار می‌گیرند.
غفوری‌فرد در پاسخ به پرسشی درباره برخی شایعات درباره اینکه گفته شده جبهه متحد تنها برای گروهی از نمایندگانی که در لیست اصولگرایان قرار بگیرند تبلیغات خواهد کرد، اظهار داشت: فکر می‌کنم این خبر با هدف اختلاف بین جبهه متحد است چراکه اعضای این جبهه واقعاً متحد هستند و بعید می‌دانم بخواهند تنها از برخی افراد حمایت کنند.
وی در پاسخ به پرسش دیگری درباره اینکه لیست انتخاباتی شهر تهران برای انتخابات چه مقدار تغییر خواهد داشت گفت: احتمالاً چند نفری از نمایندگان دوره هشتم قطعاً در این لیست نخواهند بود و یکی دو نفری هم که اعلام کرده‌اند در انتخابات حضور پیدا نمی‌کنند.
/27212
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 191057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =