خبرگزاری فارس نوشت:

محمدحسین نیرومند کاریکاتوریست کشورمان در وبسایت خود خطاب به محمد نوری زاد نوشت:

نامه نگاری های آقای محمد نوری زاد تمامی ندارد. به ایشان پیشنهاد می کنم به جای نامه نگاری های بی نتیجه و موضوعات تکراری و ترغیب دیگران به نامه نگاری برای مجاب کردن مقام معظم رهبری، مراجع تقلید، علما، اندیشمندان و... نامه ای با مضمون زیر بنویسند تا بدین ترتیب این نهضت نامه نگاری را پایان دهند. برای این منظور کافی است جناب نوری زاد سری به کمیته صیانت آرا انتخابات سال 88 بزنند و مدارک لازم برای اثبات تقلب گسترده در انتخابات را که موجبات شکل گیری جنبش سبز را فراهم ساخت از جناب آقای حجت الاسلام محتشمی پور تحویل بگیرند. حتما در این کمیته از 35 هزار ناظر انتخاباتی منتخب ستاد آقای موسوی و کروبی 35 مدرک دال بر تخلف حین رای گیری وجود دارد. یا از 500 هزار کارمندان شریف و فرهنگیان عزیز که زحمت اجرای رای گیری را برعهد داشتند حتما 500 تخلف گزارش شده، ثبت شده است. یا از هزاران کارمند کوشای وزارت کشور که سال ها و بارها مدیریت اجرایی انتخابات را بر عهده داشته اند 100 نفر انسان متعهد پیدا می شود که مدارک تقلب درون سازمانی شان را افشا کنند.
یا حتما آن روحانی گرامی که جناب نوری زاد وی را با شلوارک و تی شرت در کنار ساحل مدیترانه زیارت کرده بودند مستندات کافی برای بهانه درگیری های پس از انتخابات در اختیار دارند.
بی تردید ذکر همه این موارد و مستندات اقناع کننده در مرقومه ایشان می تواند هم مقام معظم رهبری، هم مراجع تقلید، هم علما، هم اندیشمندان و هم همه را مجاب کند.

گفتنی است حسین نیرومند و محمد نوری زاد ، هر دو سابقه کار در موسسه کیهان دارند.

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ali IR ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    کارهایی که موسوی و کروبی در ادامه بعد از انتخابات انجام دادند ودر فاز براندازی قرار گرفتند و تند روی کردند بحثی نیست ولی تقلب فقط در تعداد و شمارش ارا خلاصه نمی شود . اکنون می بینی که دبیر شورای نگهبان می گوید که کسانی از گروه انحرافی با پخش کردن پول بین مردم سعی دارند که نمایندگان خودشان به مجلس بفرستند .و ما جلوی ان را می گیریم حتما تخلفی دارد صورت می گیرد که می گوید جلوشان را می گیریم . ایا شما 300ملیارد تومانی را که سال84 در دوران شهرداری بین گروهایی از جامعه تقسیم کردند و حتی نگذاشتند که مجلس در مورد ان تحقیق نماید تخلف انتخاباتی نمی دانید؟ وقس علیهذا فقط باید منصف بود
  • علی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۸
    66 5
    شما طوری القاء می کنید که اقای نیرومند با آقای نوری زاده همسطح است ! در ثانی وقتی ما حق نداریم نامه های آقای نوری زاده را بخوانیم و حتما ایشان این حق را داشته اند چگونه می توانیم قضاوت کنیم ثالثا قسم حضرت عباس و دم خروس !!!
  • بدون نام IR ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۸
    14 2
    از کجا میدونی که این کار رو نکرده ؟
  • حسین IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۰
    17 1
    بنده ی نظر دیگه دارم تا شاید آقای نوریزاد به نامه نگاریش پایان بدهد اینکه یک ساعت وقت به ایشان بدهند بیاد از برنامه دیروز - امروز - فردا صحبت کنه ببینیم حرف حسابش چیه بلکه راحت بشیم از دست این نامه ها.
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۲
    25 5
    درود بر نوری زاد