درحالی که برخی رسانه‌ها از احتمال کاندیداتوری مسعود ده‌نمکی برای انتخابات ریاست جمهوری خبر‌داده‌اند، او این حرف‌ها را شایعه خواند و آن را تکذیب کرد.

به گزارش خبر‌آنلاین، سایت روزنامه ایران به نقل از کارگردان سه‌گانه «اخراجی‌ها» نوشت او احتمال کاندیدا شدن برای انتخابات مجلس شورای‌اسلامی را رد کرده، اما گفته ممکن است در انتخابات آتی ریاست جمهوری شرکت کند.
با این حال مسعود ده‌نمکی در گفت‌و‌گو با خبر‌آنلاین تاکید کرد به هیچ وجه قصد ورود به دنیای سیاست را ندارد و حرف‌هایی را هم که از قول او در این زمینه منتشر می‌شود، تکذیب می‌کند.
سایت روزنامه ایران به نقل از ده‌نمکی نوشته بود: «امسال هم با نزدیکی به موعد ثبت‌نام کاندیداهای شرکت در انتخابات مجلس این شایعه پخش شده که من هم یکی از کاندیداها خواهم بود. در این باره ذکر دو نکته لازم است اول اینکه برای شرکت در انتخابات مجلس از یکی دو حوزه انتخابی پیشنهاداتی داشته ام و دوم اینکه هنوز درباره اینکه کاندیدای شرکت در انتخابات شوم یا نه به قطعیت نرسیده‌ام!... اینکه برای نمایندگی مجلس، کاندیدا شوم یا نه، معلوم نیست. به هر حال دفعه اولی نیست که چنین تردیدی دارم. اصلا شاید برای انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا شدم. درباره اینکه می‌توانم در ایفای فعالیت سیاسی موفق باشم یا نه هم همه چیز بستگی به شرایط پیش رو دارد.»
5757
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
    12 7
    اقاي ده نمكي قرار بر اين بود كه پشت صحنه اخراجيها 3 به بازا ر ايد جه شد اين هم به سرنوشت اون يكي دجار شده تطفا جواب بده