مجتمع‌های آبرسانی ضیاءآباد ۵۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گفته معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین، با پیشرفت عملیات عمرانی صورت گرفته، فاز یک مجتمع فارسجین منطقه ضیاء آباد به زودی به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ عین‌اله رمضانی، معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه گذاری شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در جریان بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین از مجتمع‌های آبرسانی روستایی در منطقه ضیاء آباد گفت: هم اکنون تعداد دو مجتمع در این منطقه در قالب پروژه های جهاد آبرسانی با نام ضیاء آباد ۱ و ۲ و فارسجین در حال اجرا است و حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: در صورت تامین لوله و همچنین جذب اعتبارات محرومیت زدایی و با کمک اعتبارات استانی، این دو مجتمع به صورت کامل به سرانجام می رسد و همچنین یک مجتمع جدید هم تعریف شده که حفر چاه آن در دست اقدام است و به این ترتیب تقریباً تمام روستاهای این بخش در قالب مجتمع ها آبرسانی تحت پوشش قرار خواهند گرفت.

رمضانی ادامه داد: در بحث تصفیه خانه فاضلاب شهری نیز تملک زمین، مطالعات مربوطه و تهیه نقشه انجام شده که ضروریست با مساعدت مسئولین منطقه، سرمایه گذاری توسط شرکت های صنعتی منطقه انجام گیرد و در همین زمینه برای صنایع نیز تکلیف است که طبق بخشنامه از پساب استفاده کنند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه‌گذاری شرکت آب‌وفاضلاب استان قزوین همچنین بحث مدیریت مصرف و قطع انشعابات غیرمجاز را باعث رفع مشکل کم آبی روستاها دانست که نیاز به همکاری دهیاری ها و شوراها و اهالی روستاها دارد.

در جریان این بازدید مهدی رجحانی، معاون عمرانی استانداری قزوین، نیز ضمن تقدیر از اقدام های صورت گرفته، بر ضرورت پیگیری اعتبارهای لازم جهت پیشبرد هر چه سریعتر پروژه های تامین آب آشامیدنی جهاد آبرسانی و بهره برداری کامل از آن ها تاکید کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1903898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =