۰ نفر
۲۹ آذر ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۱

سایت رجانیوز، نوشت:

احمد توکلی در جلسه تشکل جمعیت رهپویان که موضوع آن نیز تقوای جمعی بود، در پاسخ به سؤالی در خصوص تخریب‌هایی که در درون اصولگرایان وجود دارد، گفت: حد نگه نداشتن بزرگان در سال‌های گذشته آسیب‌هایی را متوجه نظام کرده است.              مشروح خبر را ایــنـــجـــا بــبــیــنــیــد.

توکلی با ایجاد دو قطبی میان آیت‌الله مهدوی‌کنی و اعضای جبهه پایداری افزود: آقای مهدوی کنی در همه تاریخ انقلاب برای فداکاری آمده است؛ حالا خدا وکیلی کل جبهه پایداری در یک طرف ترازو و آقای مهدوی کنی در یک طرف ترازو باشند، بازهم وزن جبهه پایداری به اندازه آیت الله مهدوی کنی نیست؛ مضاف بر اینکه اگر آقای مهدوی کنی نبودند کسی نبود جانشین آقای هاشمی شود و اصلا آقای هاشمی به احترام آیت الله مهدوی کنی اصلا کاندید نشد، یعنی در سطح بالا این قدر فهم و شعور و دقت هست. الان آقای مهدوی کنی رئیس مجلس خبرگان ایران است و از دوستان پایداری باید پرسید، آیا این قابل درک نیست؟

وی در ادامه توهین‌هایش به اعضای جبهه پایداری گفت: اگر لیست دوستان جبهه پایداری در انتخابات رأی بیاورد خسارت‌های زیادی را به کشور می‌زند؛ البته من معتقدم اعضای جبهه پایداری در انتخابات مجلس رأی نمی‌آورند، فقط رأی‌ها را می‌شکنند.

27302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =