با وجود آنکه چند روز پیش قاسم روانبخش عضو جبهه پایداری از عدم پیوستن این جبهه به جبهه متحد اصولگرایان خبر داد، غلامعلی حداد عادل عضو کمیته 7 نفره اصولگرایان این را بعید دانست.

طی روزهای اخیر و پس از آنکه چانه زنی های اعضای جبهه پایداری راه به جایی نبرد اعضای این جبهه در اظهار نظرهایی از جدایی راهشان از جبهه متحد اصولگرایان سخن می‌گویند.
 روانبخش روز یک شنبه در اظهار نظری گفتکه دیگر موضوع اتحاد با جبهه متحد اصولگرایان در دستور کار جبهه پایداری نیست و در جلساتی که جبهه پایداری برگزار می‌کند، در این ارتباط صحبتی نمی‌شود.( ایــــــــنـــــــجـــــا ) در همان روز روح الله حسینیان یک عضو دیگر جبهه پایداری سخن از رقابت میان جبهه پایداری با سایر اصولگرایان به زبان آورد. وی گفت که اگر اصلاح‌طلبان سازماندهی شده در انتخابات نیایند، آیا این صحیح است یک گروه لیستی را ارائه کند و همه مردم موظف به تبعیت از این لیست باشند؟ این به نظر ما مصلحت نیست و حتماً باید رقابتی بین اصولگرایان در شرایطی که اصلاح‌طلبان نباشند، وجود داشته باشد.( ایــــــــنـــــــجـــــا )
البته پس از آن محمدعلی بزرگواری نماینده مجلس و عضو دیگر این جبهه در گفت و گو با خبر آنلاین گفت که در اینکه جبهه پایداری به جبهه متحد اصولگرایان بپیوندد اختلاف نظرهایی وجود دارد. ( ایــــــــنـــــــجـــــا )
با این وجود اعضای جبهه متحد اصولگرایان همچنان به سیاست جذب حداکثری خود ادامه می‌دهند. غلامعلی حدادعادل عضو کمیته 7نفره داوری اصولگرایان  در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسیده بود آیا وحدت میان اصولگرایان و دو جبهه پایداری و جبهه متحد اصولگرایان درانتخابات آتی مجلس به سرانجام می‌رسد؟ اظهار داشت: الان هم وحدت تا حدود زیادی تامین است و این طور نیست که ما و جبهه پایداری رودروی هم باشیم و ان‌شاءالله وحدت ازاین هم بهتر خواهد شد. وی همچنین در خصوص احتمال ارایه لیست جداگانه از این دو جبهه تاکید کرد: امیدوارم لیست جداگانه‌ای از این 2دو جبهه ارائه نشود و البته احتمال زیاد هم می‌دهم که لیست جداگانه‌ای ارایه نشود.
29219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =