فیلم سینمایی «خاک و آتش» به کارگردانی مهدی صباغ‌زاده همزمان با تهران در شهرستان‌ها هم اکران می‌شود.

به گزارش خبرآنلاین، علی سرتیپی با اعلام این خبر درباره پخش فیلم «خاک و آتش» گفت: «به عنوان پخش‌کننده و با توجه به بضاعتی که داریم تمام تلاشمان را برای تبلیغات خوب که به اکرانی مناسب منجر شود انجام می‌دهیم.»
مدیر فیلمیران درباره اقداماتی که برای پخش فیلم انجام شده، افزود: «تیزرهای تبلیغاتی فیلم را ساخته‌ایم، بنر‌ها و بیلبورد‌هایش در سطح شهر را پخش کرده‌ایم و حتی از مطبوعات و خبرگزاری‌ها برای پوشش تبلیغاتی فیلم کمک گرفته‌ایم تا اطلاع‌رسانی خوب و دقیقی درباره این فیلم داشته باشیم.»
سرتیپی از سیمافیلم که یکی از تهیه‌کنندگان فیلم است درخواست کرد با توجه به موضوع فیلم و ابزار و امکاناتی که در تلویزیون و جاهای دیگر در اختیار دارد برای هر چه بهتر دیده شدن فیلم و جذب مخاطب کمک کند.

به گفته سرتیپی سینماهای آزادی، پردیس ملت، پردیس زندگی، پردیس شکوفه، مرکزی، ایران، جی، تماشا، عصر جدید، اریکه ایرانیان، پیام، کیان، فرهنگ و شاهد سالن‌هایی هستند که به طور کامل یا در سه سئانس «خاک و آتش» را نمایش می‌دهند.
سرتیپی در ادامه گفت: «شهرستان‌های اصفهان و رشت هم به طور هم زمان این فیلم را اکران می‌کنند و قرار است به زودی چند شهرستان دیگر هم این فیلم را در سینماهای خود اکران کنند.

فیلمیران امسال پخش فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین»، «ورود آقایان ممنوع» و «اخراجی‌ها 3» را بر عهده داشته است.
فریبرز عرب‌نیا، میترا حجار، احمد نجفی، آرش تاج، جمشید جهانزاده، مصطفی طاری، قاسم زارع، فرامرز صدیقی، کاظم افرندنیا، صدیقه کیان‌فر، افسانه ناصری، مهدی میامی‌ و رامتین خداپناهی بازیگران اصلی «خاک و آتش» هستند.

این فیلم که داستان مبارزات مردم سیستان و بلوچستان در سال 1316 علیه استعمار دولت انگلیس را روایت می‌کند، اولین بار در جشنواره بیست و نهم فجر به نمایش درآمد.
58244
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =