۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۴
تعطیلی مدارس شهرستان ملایر

فرماندار ملایر گفت: مدارس شهرستان ملایر امروز شنبه تعطیل و عوامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی که در انتخابات نقش آفرین بودند، الزامی برای حضور در محل کار خود ندارند.


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ملایر، ‌سلمان اسماعیلی در گفتگویی با اعلام این خبر افزود: باتوجه به برگزاری دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر کلیه مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش، شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۲۲ در نوبت صبح و عصر تعطیل است.

وی گفت: در ضمن کلیه عوامل هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی که در انتخابات نقش آفرین بودند، الزامی برای حضور در محل کار خود ندارند

به گزارش خبرآنلاین، رای گیری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ملایر شب گذشته پایان یافت و کار شمارش آرا از ساعت ۲۳ شب آغاز شد.

لازم به یادآوری است، انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه ملایر به شکل تمام الکترونیک برگزار شد.

در این دور از انتخابات ۱۶۷ حوزه اخذ رای کار جمع آوری آرای مردم را برعهده داشتند.

پس از شمارش آرا از بین دو نامزد شامل حسین احمدی و احمد آریایی نژاد یک نفر به عنوان منتخب دوم مردم ملایر راهی مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم می شود.

در دور نخست انتخابات در این حوزه انتخابیه، احد آزادی خواه به عنوان منتخب اول راهی مجلس شد و حسین احمدی با کسب ۱۶ هزار و ۶۸۷ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد و احمد آریایی‌نژاد با ۱۶ هزار و ۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد آرا به عنوان نفرات دوم و سوم به دلیل به حدنصاب نرسیدن آرا به دور دوم انتخابات راه یافتند.

تا زمان تهیه و ارسال خبر نتیجه قطعی انتخابات در حوزه ملایر به صورت رسمی اعلام نشد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =