اوسمار: می‌دانستم این بازی موهای من را سفید می‌کند!

اوسمار ویرا می‌گوید تیمش از نظر تاکتیکی مطلوب او بازی نکرده اما مهم برای آنها کسب ۳ امتیاز بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اوسمار ویرا، سرمربی برزیلی پرسپولیس در کنفرانس خبری شرکت کرد. او در نشست خود گفت از قبل پیشبینی چنین بازی سختی را کرده بود و در این مسابقه استرس زیادی را تحمل کرده است. صحبت‌های او را می‌خوانید.

*این بازی موهای من را سفید کرد
تبریک می‌گویم به تیم هوادار. بازی را برای ما سخت کرد. بابن طرز بازی کردن‌شان به آنها تبریک می‌گویم. می‌دانستم این بازی من را یکی دو سال پیرتر می‌کند و موهایم را سفید میکند. با شانس گلهای مان در نیمه اول می‌توانستیم بازی را خیلی راحت کنیم.

*از نظر تاکتیکی خوب نبودیم
در روزی که از نظر استراتژیک و تاکتیکی خیلی خوب نبودیم مهم این بود بازی را برنده بشویم که شویم‌. ما در بازی های اخیر فشرده و سختی داشتیم و با ده نفره بازی کردن مسابقات سختی را پشت سر گذاشتیم و حالا چند روز وقت ریلکس کردن و استراحت داریم. در روزی که طوری که میخواستیم نشد که بازی کنیم ولی بازیکنان با قلب شان بازی کردند و بازیکنان خوب به بازیکنانی که خوب بازی نکردند کمک کردند.

*حرص خوردن زیاد کنار زمین
اگر بازی‌ها را ببریم ولی بازی‌ها اینطور باشد هیچ اشکالی ندارد. ۳ تا بازی بیشتر نمانده و ۲۰ روز و باید به این ۳ بازی فکر کنیم و برای سال آینده اگر من بودم یا هرکس دیگری به جذب بازیکن فکر کنیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =