آقای رئیسی این را بنویس و به خاطر داشته باش /آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می‌شوند

نماینده مرم خرم آباد و چگینی گفت: امروز هم آخرین تذکرم به رئیس جمهور محترم این است که آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می‌شوند، این را بنویس و به خاطر داشته باش!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرتضی محمودوند در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه) گفت: در ادامه بیانیه ای که دولت علیه نماینده خرم آباد به صورت رسمی اعلام کرد، فقط این نکته را بگویم که حضرت آقا فرمودند حق الناس، حتی نماینده ولی فقیه نیز به شما در خرم آباد اعتراض کرد.

بنابر گزارش ایلنا، نماینده مرم خرم آباد و چگینی در مجلس خطاب به رئیس جمهور، افزود: حقیقتا دولت و استاندار شما، یک سرباز وفادار به خون شهدا را حفظ کرد. اولین تذکر به این دولت را یادتان نرود، امروز هم آخرین تذکرم به رئیس جمهور محترم این است که آن هایی که با زدن دکمه رأی به این مجلس آوردید، همان هایی خواهند بود که از روی شما رد می‌شوند، این را بنویس و به خاطر داشته باش! چراکه این‌ها مرد دفاع از خون شهدا و اسلام در روزهای سخت نیستند و این موضوع را رزومه و سبقه آن ها نشان می‌دهد، مانند همان استانداری که هیچ ربطی به جمهوری اسلامی نداشت و این خیانت را در خرم آباد انجام داد.

وی از استاندار جدید لرستان تشکر و عنوان کرد: انصافا استاندار جدید از آرای مردم در برگزاری دور دوم انتخابات صیانت کرد.

محمودوند خطاب به هم تباران خود، گفت: بدون شک وطن ما در آینده مورد هجمه وحوش سلفی و تکفیری قرار می گیرد، بنده به عنوان یک کارشناس سیاست و امنیت این موضوع را به صورت واضح بیان می‌کنم. تنها کاری که از ما بر می‌آید، آموزش تمام قد فرزندان برای مبارزه با این وحوش است این مسئله را می‌گویم تا در تاریخ ثبت شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: لرهای عزیز، بختیاری های بزرگ، همانطور که هزاران سال نام ایران مقدس را حفظ کردید، یکبار دیگر از رزم بی امان فاصله نگیرید، فرزندان و خود را برای بزنگاه های تاریخ آموزش دهید.

وی ادامه داد: حمله مغول که بیش از ۷۲۰ سال پیش بود، فقط در سه نقطه عقیم ماند و کشته های مغول در کنار آب سزار بختیاری در نزدیکی خرم آباد در کنار تپه های دسته جمعی مغول ها موجود است. در کتاب تیمور لنگ نیز به صراحت از شکست در برابر این اصالت ایرانی گفته شده است. اگر در این سه نقطه مغول ها موفق می شدند، امروز همه ما نمی توانستیم به زبان مادری صحبت کنیم.

محمودوند اضافه کرد: مردم نجیب آناتولی، همان هایی که حدود ۷ قرن پیش به زبان ما یعنی زبان پهله صحبت می کردند و بر اساس اسناد تاریخی، هم نژاد و همزبان ما بودند، می بینیم متأسفانه یک نماینده و یک مقام رسمی این نجیب زادگان را با الفاظ بی ادبانه در اوج گستاخی، بی شرف و بی ناموس خطاب می‌کند.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1905800

برچسب‌ها