۱ نفر
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
ویسی: مطمئنم در لیگ می‌مانیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد گفت: با اینکه روی این قضیه تمرین و کار کرده بودیم اما طبق روالی که استقلال گل می‌زد، گل خوردیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالله ویسی پس از شکست یک بر صفر فولاد مقابل استقلال در نشست خبری گفت: بازی برای کل لیگ مهم بود و همه این را می‌دانستند. ما برای امتیاز می‌جنگیدیم و استقلال برای 3 امتیاز یعنی یک امتیاز هم می‌توانست ما را قانع کند. هر دو تیم بازی بسیار خوبی نمایش دادند. استقلال مورد حمایت تماشاگرانش بود و صددرصد حمایت آنها را داشت و توانست یک گل به ما بزند. همانطور که می‌دانستیم از استقلال گل خوردیم. با اینکه روی این قضیه تمرین و کار کرده بودیم اما طبق روالی که استقلال گل می‌زد، گل خوردیم.

وی ادامه داد: زورمان به استقلال نرسید در حالی که شایسته بازی کردیم. بازنده بدی نبودیم و سربلند بودیم. موقع باخت ما نبود ولی 3 بازی دیگر داریم و باید تمام تلاش‌مان را انجام دهیم از این 3 بازی در 2 بازی خانگی برنده شویم و امتیاز بگیریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

سرمربی فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوار است تیمش در 3 بازی بعدی موفق باشد، تصریح کرد: با نمایشی که مقابل تراکتور داشتیم، اختلاف ما 2 گل نبود. نمایش ما را همه دیدند زیبا بود و می‌توانستیم گل نخوریم. می‌توانستیم تمرکز بیشتری داشته باشیم. روی یارگیری نفر به نفری که داشتیم، اشتباه کردیم و گل خوردیم. به استقلال تبریک می‌گویم ولی برای بقا در لیگ برتر صددرصد امیدواریم. تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم. لیاقت استقلال بالای جدول است. در 3 بازی آینده امتیازات لازم را می‌گیریم و مطمئنم در لیگ برتر باقی می‌مانیم.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =