بیمارستان مهرگان مشهد تعطیل است

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تعطیلی بیمارستان مهرگان، به دلیل نداشتن استانداردهای لازم و پایان پروانه‌های بهره‌برداری در حوزه درمان را تایید کرد.

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، سیدکاظم غفاریان در گفتگویی ضمن تایید تعطیلی بیمارستان مهرگان مشهد، اظهارکرد: این بیمارستان به دلیل نداشتن استانداردهای لازم و پایان پروانه های بهره‌برداری در حوزه درمان تعطیل شده است.

وی گفت: مسایل مربوط به بیمارستان مهرگان دارای ۲ بخش شامل مالکیت بیمارستان و مجوزهای پزشکی و طبابت و کادر درمان است که بخش مالکیت بیمارستان موضوعی حقوقی و مربوط به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بخش مجوزهای پزشکی و طبابت و کادر درمان مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

غفاریان افزود: در راستای بررسی مشکلات بیمارستان مهرگان قرارگاه نظارت با حضور مسوولان ارشد استانی و شهری از جمله فرماندار، دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دادگستری و اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان خراسان رضوی بیستم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.

مدیر نظارت بر درمان و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد دکتر غفاریان در خصوص مالکیت بیمارستان مهرگان و به تصرف درآمدن این بیمارستان، عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد، هیات مدیره‌ای که قوه قضاییه تایید کرده است را به رسمیت می‌شناسد.

وی درخصوص بیکاری و مطالبات و حق و حقوق پرسنل و خدمه بیمارستان مهرگان گفت: این موضوع مربوط به اداره تعاون، رفاه و کار اجتماعی استان خراسان رضوی است و پرسنل و خدمه این بیمارستان بایستی از طریق این اداره کل، امور مربوطه خود را پیگیری کنند.

: با توجه به این که مجوز بیمارستان مهرگان تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام می‌رسد و این بیمارستان استانداردهای لازم برای پذیرش بیماران را ندارد، دانشگاه علوم پزشکی مشهد مجوزهای پذیرش بیماران این بیمارستان را لغو کرده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =