فارس نوشت:

قائم مقام ایران خودرو تبریز از بازگشت 1500 کارگر این کارخانه خبر داد و گفت: خط تولید این کارخانه با تولید 550 دستگاه بازگشایی شد.
غلامرضا صادقیان در تبریز اظهار کرد: پس از نشست اخیر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس با وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس پلیس راهور، رئیس سازمان ملی استاندارد، مدیرعامل ایران خودرو و معاون پارلمانی رئیس جمهور، پلیس راهنمایی و رانندگی مجوز شماره‌گذاری وانت را در نامه‌ای به این کارخانه ابلاغ کرد و این کارخانه از دیروز به تولید وانت پیکان پرداخته است.

وی افزود: در حال حاضر سه خط تولید این کارخانه با تولید 550 دستگاه در روز فعالیت خود را آغاز کرده است.
صادقیان با بیان اینکه یک هزار و 500 کارگر این کارخانه بر سر کار حاضر هستند، گفت: حتی امروز به هیچ یکی از کارگران مرخصی داده نشده و تمام کارگران این کارخانه حاضر و مشغول به فعالیت هستند.
قائم مقام ایران خودرو تبریز، تصریح کرد: در 9 ماهه امسال در این کارخانه حدود 80 هزار دستگاه وانت پیکان تولید و به بازار عرضه شده است.

صادقیان درباره 30 هزار دستگاه خودرو تولید شده این کارخانه که به دلیل عدم شماره‌گذاری در این کارخانه مانده و دپو شده بود، نیز گفت: 21 هزار دستگاه از این خودرو پیش فروش شده و ما تلاش می‌کنیم هر چه زودتر به دست مشتریان برسد تا پیش از این شرمنده آنها نشویم.
3939

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۲
    4 1
    خووووب به حول و قوه الهی با یه رایزنیو دوتا تلفن مسئله حل شد پیکان ها استاندارد کارگر سر کار مشتری هم رازی..خلاصه همه چی آرومه ما ملت هم زیادی خوشحالیم
  • بدون نام IR ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
    1 0
    آره برین ببینین از کارگرای بدبخت چجوری کار میکشند کاش همونجور تعطیل میموند کسی نیست به داد این کارگران برسه فقط به فکر منافع خودشونند هر کس هم اعتراض کرد زود میندازنش بیرون خیلی شرکت با حالی