دورهمی وزرای احمدی نژاد در مجلس /پورابراهیمی حذف شد، مفتح رکورد زد

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد.

در بخشی از گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از دوازدهمین دوره انتخابات مجلس با تیتر «تاجگردون به مجلس بازگشت، وزرای احمدی نژاد ماندگار شدند /خط قرمز روی اسم نماینده تندرو مخالف برجام» آمده است؛

در نتیجه انتخابات استان کرمان چهره هایی چون باهنر و پورابراهیمی کاندیداهای شهر کرمان رأی نیاوردند اما در برخی شهرهای این استان از جمله بم مدافع سرسخت لایحه عفاف و حجاب باردیگر در این سمت ابقا شد.

عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس یازدهم و از وزرای احمدی نژاد نیز در مرحله دوم بالاخره رأی مردم کرمانشاه را گرفت و باردیگر حضورش در پارلمان را تمدید کرد. اما او تنها وزیر احمدی نژاد در پارلمان دوازدهم نیست و شمس الدین حسینی نیز از نمایندگان استان مازندران و حوزه انتخابیه رامسر است که بر صندلی نمایندگی مجلس همچنان تکیه خواهد زد. حمیدرضا حاجی بابایی هم همچنان در مجمع نمایندگان استان همدان حضور خواهد داشت و مقصد اصلی رفت و آمدهای او بهارستان خواهد بود.

رضا تقی پور و نیکزاد نیز دیگر وزرای احمدی نژاد هستند که از حوزه های انتخابیه تهران و اردبیل در پارلمان دوازدهم حضور دارند.

اتفاق جالب در استان همدان حضور محمدمهدی مفتح در مجلس آینده است. او رکوددار حضور در ادوار مختلف مجلس است.

۲۷۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1906797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =