۰ نفر
۲ دی ۱۳۹۰ - ۱۶:۵۵

فردا همه سفرای ایران در تهران حضور خواهند یافت.

به گزارش خبرآنلاین این خبر را سخنگوی وزارت خارجه ایران مطرح کرد و گفت موضوع این سمینار را دپیلماسی و بیداری اسلامی است.
رامین مهمانپرست با بیان اینکه این سمینار از شنبه سوم دی ماه آغاز به کار خواهد کرد، گفت:‌سه روز اول بحث‌های داخلی وزارت خارجه و جلسه روسای نمایندگی‌ها با معاونت‌های منطقه‌ای و تخصصی و مسایل دوجانبه و چند جانبه و موضوعات مختلف معاونت‌ها و بحث‌های کارشناسی خواهد بود.وی افزود: در این سمینار عملکرد نمایندگی‌ها ارزیابی و مورد رایزنی میان مسئولان و روسای نمایندگی‌ها قرار می‌گیرد.
اهم سخنان مهمانپرست را در ادامه به نقل از مهر بخوانید:
  • افتتاحیه رسمی سمینار روز سه شنبه و با حضور رئیس جمهور خواهد بود. در آن مراسم وزیر امور خارجه گزارشی از نشست سه روز اول و مباحث کاری به اطلاع می‌رساند و از صحبت‌های رئیس جمهور در موضوعات سیاست خارجی استفاده خواهد شد.
  • در این سمینار مسئولان مختلف همچون وزرا و روسای قوا حضور خواهند داشت و روز 12 دی‌ماه اختتامیه برگزار می‌شود.
  • روز 13 دی‌ماه نیز بازدیدهای تخصصی از مراکز علمی و صنعتی در برنامه قرار دارد.
  • در طول سمینار دیداری با رهبر معظم انقلاب انجام می شود و ضمن ارایه گزارشی از تحولات و عملکرد دستگاه سیاست خارجی از رهنمودهای ایشان برای ادامه کار استفاده خواهد شد.
  • موضوع سمینار موضوعات متنوع ازجمله بیداری اسلامی در خاورمیانه، جهاد اقتصادی، دیپلماسی عمومی و نقش ایرانیان مقیم خارج از کشور و سایر موضوعات بین‌المللی و بحث‌های مناطق مختلف دنیا از جمله غرب، همچون بررسی موضوع جنبش وال استریت و نهضت مقابله با سرمایه داری می‌باشد.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 190717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =